تلاوت کریم منصوری در گردهمایی بانوان قرآنی عراق
کد خبر: 3571768
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

تلاوت کریم منصوری در گردهمایی بانوان قرآنی عراق

گروه بین‌الملل: تلاوت «کریم منصوری»، قاری بین‌المللی کشورمان، دیروز، 18 بهمن‌ماه، در دومین روز از نخستین گردهمایی ملی بانوان حافظ قرآن عراق در کربلا طنین‌انداز شد.

تلاوت کریم منصوری در گردهمایی بانوان حافظ قرآن عراق
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دارالقرآن آستان حسینی، نخستین گردهمایی ملی بانوان حافظ قرآن عراق از روز یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه، در سالن اجتماعات ساختمان دارالقرآن آستان مقدس حسینی در کربلای معلی آغاز شد و در دومین روز خود میزبان کریم منصوری، قاری برجسته و بین‌المللی کشورمان بود.
این گردهمایی به همت بخش دارالقرآن وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) و با همکاری مؤسسه قرآنی «بصائر» کربلا در حال برگزاری است.
«شیخ حسن المنصوری»، مدیر دارالقرآن آستان مقدس حسینی در این باره گفت: این گردهمایی برای نخستین‌بار در سطح عراق  با مشارکت بیش از 200 بانوی حافظ کل قرآن در حال برگزاری است و این بانوان حافظ قرآن از استان‌های مختلف عراق و از بانوان قرآنی فعال در عتبات مقدسه، مؤسسات قرآنی و اداره اوقاف شیعیان این کشور هستند.
شیخ حسن المنصوری در ادامه گفت: فعالیت‌های این گردهمایی در سه بخش صبح، بعدازظهر و شب برگزار می‌شود و کریم منصوری، قاری بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران عصر دیروز و در دومین روز این گردهمایی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.
رئیس دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع)، برپایی محافل انس با قرآن و سمینار و همچنین، ارائه سخنرانی‌های تخصصی درباره موضوعات مختلف علوم قرآنی را از جمله برنامه‌های این گردهمایی برشمرد.
وی در پایان گفت: توسعه توانمندی بانوان حافظ قرآن و افزایش دانش قرآنی آن‌ها و تبادل تجربیات قرآنی میان این قشر از جامعه از اهداف برگزاری این گردهمایی است.
بنابر گفته شیخ حسن المنصوری، فعالیت‌های این گردهمایی به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت و در این گردهمایی، علمای متخصص، اساتید دانشگاه و بانوان فعال قرآنی درباره موضوعات مختلفی از قبیل شیوه‌های آموزش حفظ قرآن، تدبر، تفسیر، مقامات و احکام قرآنی سخنرانی می‌کنند.
تلاوت کریم منصوری در گردهمایی بانوان حافظ قرآن عراق
captcha