نگاهی به فعالیت مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) جامعةالقرآن
کد خبر: 3561776
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

نگاهی به فعالیت مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گزارشی از فعالیت‌های مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) وابسته به جامعةالقرآن استان تهران ارائه می‌شود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) وابسته به این مؤسسه با ریاست امیرطاها میرعارفین، حافظ کل و مدرس حفظ و تلاوت قرآن فعالیت می‌کند.
وی ادامه داد: این مرکز با رویکرد ترویج فرهنگ ناب قرآنی و معارف اسلامی و فرهنگ تشیّع با به‌کارگیری کادر مجرب و متخصص در قالب ضبط تلاوت‌های صوتی و تصویری از اساتید و نوجوانان قاری و حفاظ کل بین‌المللی و تدوین و کارگردانی و ...   اقدام کرده است.
روحی با اشاره به بهره‌گیری از تجهیزات به روز در این مرکز، اظهار کرد: مرکز تولیدات رسانه امام رضا(ع) با گذشت کمتر از سه سال از تأسیس در تولید محصولات نو با حمایت خیرین و پشتیبانی حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی مدیرکل مؤسسه فرهنگی جامعةالقرآن فعالیت‌های تأثیرگذاری داشته است.
مسئول روابط عمومی این مؤسسه عنوان کرد: از جمله آثار این مرکز می‌توان به تولید آلبودم رحماک ربی شامل اناشید و نغمات دینی از منشید شیعه، انیمیشن با رویکرد اسلامی، فیلم کوتاه و مستند، کلیپ و نماهنگ‌هایی با درجه کیفی الف، تلاوت نمازهای یومیه، نماز ذی‌الحجه با قرائت مدیرکل مؤسسه جامعةالقرآن و ضبط تلاوت‌ها و ادعیه‌هایی با صوت‌هایی از قاریان و حافظ خوشخوان، تواشیح و همخوانی و اذان، تولید محتوا برای اپلیکیشن‌های اسلامی و آثار هنری برای رده سنی کودک و نوجوان اشاره کرد.
وی بیان کرد: استفاده از هنر زیبایی شناختی و جلوه‌های بصری و در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان و استفاده از تکنولوژی روز هنر از دیگر ویژگی‌های آثار مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) جامعةالقرآن است.
روحی اضافه کرد: انتشار این آثار به صورت گسترده در فضای مجازی چون آپارات، پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن الکریم استان تهران به نشانی http://www.jqk.ir و شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
مسئول روابط عمومی این مؤسسه تأکید کرد: این آثار و تولیدات به همت و مورد حمایت مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و خیّرین منتشر شده است.
captcha