ترویج آموزه‌های قرآنی و عترت سدی در برابر ناتوی فرهنگی غرب است
کد خبر: 3561310
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

ترویج آموزه‌های قرآنی و عترت سدی در برابر ناتوی فرهنگی غرب است

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم ترویج آموزه های قرآن و عترت برای مقابله با ناتوی فرهنگی غرب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهر نوشت: حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی یکی از سازمان های مولود انقلاب در حوزه معارف، قرآن و دفاع از آرمان های انقلاب و دفاع مقدس است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امنیت، آرامش، آسایش و رفاه امروز ما به برکت خون شهداست و باید همه ما وظیفه خود را در قبال گرامیداشت یاد و خاطره آنها و انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به درستی انجام دهیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: ترویج فرهنگ و آموزه های اهل بیت (ع) و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی اصلی ترین وظیفه مجموعه تبلیغات اسلامی است که تحقق این امور از مسیر همدلی و همکاری ممکن می شود.
وی همچنین با اشاره به نیازمندی های فعلی جامعه اسلامی واینکه امروز دنیا تشنه معارف اسلامی است، گفت: در عرصه فرهنگی باید خادم مردم باشیم زیرا مردم مناطقی چون کلیبر از دیرباز و به ویژه در زمان طاغوت در محرومیت بوده اند و در عصر انقلاب اسلامی باید توجه بیشتری در راستای ترویج موضوعات فرهنگی در چنین مناطقی صورت گیرد.
حجت الاسلام حسینی به ناتوی فرهنگی غرب نیز اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تضعیف و از بین بردن اعتقادات جوانان است و باید با ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های اهل بیت (ع) سدی در برابر این هجمه ها ایجاد کنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان گفت: امیدواریم با هدایت و حمایت مدیران شهرستان کلیبر، فعالیت های قرآنی و نیز ترویج فرهنگ قرآن و عترت در این منطقه توسعه یابد.

captcha