ایكنا برترین رسانه حوزه وقف در فارس شد/ تجلیل از فعالان قرآنی
کد خبر: 3551130
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

ایكنا برترین رسانه حوزه وقف در فارس شد/ تجلیل از فعالان قرآنی

گروه اجتماعی: همزمان با ایام دهه وقف و در همایش یاوران وقف كه با عنوان «وقف، رسانه و اقدام و عمل» در شیراز در حال برگزاری است، خبرگزاری ایكنا با ارسال 320 خبر طی یكسال گذشته از حوزه وقف به عنوان برترین رسانه این استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با ایام دهه وقف، همایش یاوران وقف با عنوان «وقف، رسانه و اقدام و عمل» امروز، 15 آذرماه در شیراز در حال برگزاری است كه در آن فعالان قرآنی و همچنین خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه وقف تجلیل شدند.
در این مراسم ابتدا از فعالان قرآنی و برگزیدگان مسابقات مرحله كشوری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف تجلیل شد كه طی آن از الهام صفری، سرپرست گروه تواشیح مشكات خواهران حائز رتبه نخست این دوره از مسابقات، زهره حیدری، نفر دوم رشته حفظ كل، فاطمه دردمند نفر دوم حفظ 10 جزء مسابقات قرآن، راضیه لشكری نفر چهارم رشته معارف و تفسیر قرآن مسابقات امسال تجلیل به عمل آمد.
همچنین برترین مربیان طرح ملی حفظ قرآن بانوان استان فارس نظیر مرضیه مقصودلو، زهرا یوسف‌وند، بهار فارسی و رجنا فنایی تجلیل شدند.
در ادامه از برترین رسانه‌ها و خبرنگاران فعال حوزه وقف تجلیل شد كه در آن خبرگزاری ایكنا با ارسال 320 خبر طی یكسال گذشته به عنوان برترین رسانه حوزه وقف این استان معرفی شد و از زهرا عسكری خبرنگار این رسانه تجلیل شد.
در ادامه از فاطمه هاشمی نیك از خبرگزاری ایرنا با ارسال 75 خبر، زهره مرزبان از روزنامه خبرجنوب با ارسال 193 خبر، لیلا غضنفری از روزنامه سبحان با ارسال 153 خبر، احمدرضا سهرابی از روزنامه عصر مردم با ارسال 115 خبر، سمیرا مولودی از روزنامه شیرازنوین با ارسال 102 خبر، دانیال طهماسبی از روزنامه افسانه با 130 خبر، آریا رزمجویی خبرنگار صدا و سیما، ولی جهانگیرپور از روزنامه جمهوری اسلامی با ارسال 19 خبر، عبدالغفور مصطفایی از خبرگزاری فارس با ارسال 35 خبر، محسن تورع از خبرگزاری شبستان با 32 خبر، عباس امیری عكاس خبرگزاری برنا، محمدرضا طاهری از روزنامه تماشا و هادی فتحی از خبرگزاری مهر با ارسال 17 خبر تجلیل به عمل آمد.
captcha