تجلیل از خبرگزاری ایکنا در همایش یاوران وقف در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3550581
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
همزمان با دهه وقف صورت گرفت؛

تجلیل از خبرگزاری ایکنا در همایش یاوران وقف در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: در همایش یاوران وقف که همزمان با دهه وقف در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز 13 آذرماه در همایش یاوران وقف که با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد از متولیان و هیئت‌های امنای برگزیده مساجد و بقاع متبرکه و تعدادی از خیرین و واقفین و مدیران استان تجلیل شد.
همچنین در همایش یاوران وقف در چهارمحال و بختیاری که همزمان با دهه وقف برگزار شد، از رسانه‌های فعال استان در حوزه ترویج و انعکاس اخبار حوزه وقف و خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شعبه چهارمحال و بختیاری، تجلیل شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه در لوحی سپاسی که به ایکنا تقدیم شده است از تلاش های صادقانه خبرنگاران ایکنا در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر و تشکر کرده است و همت والای خبرنگاران ایکنا در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان اوقاف و بیان مشکلات و واقعیت های اجتماعی را ارزشمند و ستودنی دانسته است.
یادآور می شود این همایش امسال در دهه وقف به صورت سراسری و با هدف تجلیل از حامیان و یاوران وقف، خیرین و متولیان و هیات های امنای مساجد و بقاع متبرکه و با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

تجلیل از خبرگزاری ایکنا در همایش یاوران وقف در چهارمحال و بختیاری

captcha