قاب قرآنی ابصار تصویرگر 15 هزار عکس قرآنی است
کد خبر: 3510364
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
مدیر عامل شرکت هشت بهشت نیلی:

قاب قرآنی ابصار تصویرگر 15 هزار عکس قرآنی است

گروه هنر: حسن عبدلی گفت: قاب قرآنی ابصار این توانایی را دارد که 15 هزار تصویر قرآنی در خود جای داده و آن را نمایش دهد.

حسن عبدلی، مدیر عامل شرکت هشت بهشت نیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره  قاب قرآنی ابصار (دیجیتال) اینگونه اطلاع رسانی کرد: در این محصول قرآنی، کل قرآن، احادیث پیامبر و... در یک قاب قرار می‌گیرند، به این صورت که، یک قاب توانایی نمایش بیش از 15 هزار تصویر فرهنگی و قرآنی را داراست. 

وی افزود: با توجه به اینکه توانایی دستگاه در نمایش آیات و مفاهیم اسلامی بسیار گسترده است، این قاب توانایی نمایش بیش از 10 هزار تصویر قرآنی و فرهنگی را دارد (10 هزار قاب در یک قاب). این تصاویر در سایزهای 7، 13، 24، 27 اینچ عرضه می‌شود، همچنین این محصول کارایی بالا و قیمت مناسب نیز دارد. 

عبدلی ادامه داد:نکته دیگر این‌که طراحی تصاویر به صورت سفارشی در این محصول امکان پذیر شده است، به این نحوکه سخنان اندیشمندان، مراجع تقلید و... در این محصول قابل بهره برداری است. 

مدیرعامل شرکت هشت بهشت نیلی ادامه داد: این داستگاه را می‌توان در مکان‌هایی چون؛ منازل مسکونی، مکان‌های تجاری، ورودی آسانسور، کابین آسانسور، سکوهای مترو، سالن‌های انتظار، مطب‌ها، بیمارستان‌ها، تخت بیماران و همچنین وسایل نقلیه نصب کرد. این دستگاه این امکان را فراهم می آورد تا مفاهیم قرآنی را بتوان در تمامی بخش‌ها و اماکن تبلیغ کرد. 

وی در انتهای این گفت‌وگو تصریح کرد: این دستگاه توانسته مقام، سوم کشوری در نمایشگاه ملی سبک زندگی اسلامی را به خود اختصاص دهد. با توجه به این توضیحات باید بگویم هدفم از خلق این قاب این است که مردم این فرصت را داشته باشند تا در هر موقعیتی قادر باشند مخاطب کلام قرآن باشند تا تمام لحظه‌های زندیگیشان با کلام خدا پیوند خورد.

داود کنشلو

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴
0
2
من در نمایشگاه از طرف ارتش حضور داشتم و باید بگوییم فعالیت این عزیز از نزدیک دیدنی است
ایده فوق العاده ای است خداوند یار و نگه دار شما باشد
captcha