حضور 103 ملیت در نمایشگاه قرآن مشهد 2017
کد خبر: 3507896
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

حضور 103 ملیت در نمایشگاه قرآن مشهد 2017

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس جامعة المصطفی(ص) العالمیه مشهد گفت: 103 ملیت در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در سال 2017 حضور پیدا خواهند کرد تا به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

حجت‌الاسلام محمدحسین مهدوی‌مهر، رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیه مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در زمان و حال و هوای معنوی برگزار شده است، اظهار کرد: حضو پرشور مردم در قبل و بعد از افطار نشان می‌دهد امسال نیز مانند سال‌های گذشته، شور خاصی در نمایشگاه حاکم است.
وی با اشاره به اینکه هر سال نمایشگاه قرآن و عترت مشهد نسبت به سال گذشته بهتر عمل کرده است، افزود: این به این معنی نیست که سرعت پیشرفت نمایشگاه خوب بوده بلکه برای معرفی قرآن نیازمند عظم همگانی هستیم و باید از فعالیت‌های همگانی بیشتر استفاده شود.
رئیس جامعة المصطفی(ص) العالمیه مشهد حضور مردم در نمایشگاه قرآن را در ماه مبارک رمضان ارزشمند دانست و عنوان کرد: مردم از حضور معنوی در یک فضای قرآنی استقبال می‌کنند، لذا باید اطلاع‌رسانی بیشتر در مورد برپایی نمایشگاه در سطح شود انجام شود و زمینه آشنایی بیشتر مردم با این‌گونه نمایشگاه‌ها را فراهم كنيم.
حجت‌الاسلام مهدوی‌مهر به بخش‌های مختلف قرآنی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه یک کشور اسلامی هستیم باید رنگ و بوی قرآن را بیشتر ترویج داده، اخلاق، هم‌زیستی با مسلمانان و غیرمسلمانان را آموزش دهیم و با توجه به آموزه های قرآن یک محیط سالم اسلامی ایجاد شود.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در برپایی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد باید وجود داشته باشد، ابراز کرد: برای مشهد 2017 برنامه‌ریزی یک ساله نمی‌تواند پاسخگوی این اتفاق مهم باشد، جامعةالمصطفی(ص) نیز از سال‌های قبل آمادگی برای این سال را داشته تا بتواند در رويداد نقش پررنگی داشته باشد.
رئیس جامعة المصطفی(ص) العالمیه مشهد گفت: 103 ملیت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در سال 2017 حضور پیدا خواهند کرد تا به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.
captcha