فضاآرایی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی به مناسبت ایام دهه فجر
کد خبر: 3470887
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

فضاآرایی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی به مناسبت ایام دهه فجر

گروه اجتماعی: شهردار منطقه ثامن با اشاره به فضاآرایی سطح منطقه متناسب با ایام مبارک دهه فجر، گفت: فضاآرایی سطح منطقه با مشارکت تشکل ها، مساجد و بازاریان در قالب 600 عدد پرچم‌ ایران و الوان و 10 هزار ریسه رنگی به مناسبت این ایام صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد، حمید ضمیری، شهردار ثامن به مهمترین برنامه‌های فرهنگی این منطقه همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و  گفت: در ایام‌الله دهه فجر، معاونت فرهنگی شهرداری ثامن نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی، حضور در نمایشگاه‌ها و دیگر برنامه‌ها، برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به حضور شهرداری ثامن در قالب پنج غرفه در نمایشگاه «ما مردم مشهد» که به مناسبت ایام دهه فجر در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا خواهد شد، ابراز کرد: این نمایشگاه به منظور نشان دادن هویت اجتماعی محلات مشهد در قالب 156 غرفه برپا می‌شود که شهرداری ثامن نیز با پنج غرفه در آن حضور خواهد یافت.

ضمیری عنوان کرد: بناست تا شورای محلات مدیریت این غرفه‌ها را به عهده داشته باشد، از این رو از ساکنان منطقه درخواست می‌شود تا هر آنچه در مورد گذشته محله خود از جمله عکس، فیلم، خاطره و ... دارند را به واحد فرهنگی شهرداری ثامن اعلام کنند.

وی اضافه کرد: مشارکت در برنامه‌های مدارس ویژه این ایام در قالب فضاآرایی، برگزاری مسابقات هنری و همچنین برگزاری همایش‌های فرهنگی و تفریحی مدارس سطح منطقه، برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه ساکنان منطقه همزمان با 16 بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

شهردار منطقه ثامن مشهد با اشاره به فضاآرایی سطح منطقه متناسب با ایام مبارک دهه فجر گفت: فضاآرایی سطح منطقه با مشارکت تشکل‌ها، مساجد و بازاریان در قالب 600 عدد پرچم‌ ایران و الوان و 10 هزار ریسه رنگی نیز صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با مشارکت بسیج منطقه نیز برگزار خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از مقام آنان، همچنین فضاآرایی ساختمان اداری با همکاری بسیج منطقه و برگزاری مراسمات سخنرانی در منطقه برای پرسنل و همچنین هماهنگی جهت حضور پرسنل شهرداری و ساکنین در یوم الله 22 بهمن از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.
captcha