سی‌وچهارمین کرسی تلاوت قرآن با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 3470856
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

سی‌وچهارمین کرسی تلاوت قرآن با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سی و چهارمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با عنوان «ضیافت نور» روز گذشته، ششم بهمن‌ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و چهارمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با عنوان «ضیافت نور» شب گذشته، ششم بهمن‌ماه در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد.
این مراسم با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه شهر علی‌آباد کتول آغاز شد و در ادامه دعای سلامتی امام زمان(عج) و فرازهایی از دعای توسل به صورت هم‌خوانی خوانده شد و در ادامه محمد عباسیان و رضا صدقی از قراء استانی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.
در ادامه بخشی از زندگینامه، سیره اخلاقی و فرازی از وصیت‌نامه شهید محمدجعفر علی آبادی، شهید شاخص این جلسه بیان شد و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس سیدی با بیان اینکه خدای متعال خیر مطلق است، پیرامون آیه ۷۹ سوره مبارکه نساء به ارائه مباحث تفسیری پرداختند.
سپس علی‌اصغر زنگانه(مبین)، مدیر اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی آباد نکاتی پیرامون تأمین هزینه‌های جلسه بیان کرد.
اعطای لوح یادبود به برادر شهید شاخص جلسه، قرعه‌کشی میان حاضران در جلسه و پرسش حفظ قرآن از کودکان و خردسالان حاضر در جلسه از دیگر برنامه‌های کرسی تلاوت بود.
این کرسی، سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد علی‌آباد کتول، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.
captcha