پایان ثبت‌ نام مسابقه «تنها مسیر برای ظهور» با محوریت وحدت
کد خبر: 3463551
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

پایان ثبت‌ نام مسابقه «تنها مسیر برای ظهور» با محوریت وحدت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان، مسابقه‌ای تحت عنوان «تنها مسیر برای ظهور» را با محوریت وحدت برگزار می‌کند که امروز، ۹ دی‌ماه آخرین مهلت ثبت نام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) اقدام به طراحی مسابقه‌ای تحت عنوان «تنها مسیر برای ظهور» با محوریت وحدت، ویژه طلاب، دانشجویان و دانش آموزان کرده است.

دبیرخانه این مسابقه در 3 بخش پیامکی، وبلاگ‌نویسی و طراحی روزنامه دیواری اقدام به اعلام فراخوان کرده است و امروز چهارشنبه، 9 دی‌ماه 94، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه است.

علاقه‌مندان جهت حضور در بخش پیامکی، لازم است با طراحی یک جمله تحت عنوان وحدت اسلامی، جمله مورد نظر خود را به سامانه پیامکی 500024800 و در بخش وبلاگ‌نویسی، اثر خود را به صندوق پست الکترونیک این مسابقه به نشانی: m.amiralmomenin@yahoo.co ارسال کنند.

همچنین علاقه‌مندان به طراحی روزنامه دیواری نیز می‌توانند اثر مورد نظر خود را به نشانی کاشان، میدان کمال الملک، کوچه جنب بازار رضا، مؤسسه امیرالمؤمنین (ع) کاشان ارسال کنند.

گفتنی است، در پایان مرحله داوری این مسابقه، از صاحبان آثار برتر این مسابقه با اهدای جوایز نفیس از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، عتبات عالیات، کارت‌های هدیه بانکی و لوازم خانگی تجلیل خواهد شد.

captcha