برگزاری نشست جمعیت بانوان فرهیخته بروجن
کد خبر: 3456738
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

برگزاری نشست جمعیت بانوان فرهیخته بروجن

کانون خبرنگاران نبأ: جمعیت بانوان فرهیخته بروجن با هدف تشکیل اتاق فکر ماهانه برای بانوان فرهیخته شهرستان و بازنگری و نگرشی دوباره بر ارزش های اسلامی تشکیل جلسه داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: بانوان نقش مهم و اساسی در خانواده و جامعه ایفا می کنند و به همین منظور باید الگوهای مناسب یک زن مسلمان را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام مجید الهیان تصریح کرد: ان شاء الله بتوانیم در پیشبرد اهداف جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان، با همکاری اعضای این جمعیت اقدامات خوبی انجام دهیم.

روح انگیز کرمی، مسئول جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان، ضمن تشریح مفصل اهداف تشکیل جلسه و معرفی شرکت کنندگان دراین نشست خاطر نشان کرد: جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان بروجن جمعی از سربازان جنگ نرم در جبهه فرهنگی کشور می‌باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: در نشست های آتی از حضور اشخاص برجسته مذهبی در سطح شهرستان و استان و کشور نیز بهره مند خواهیم شد.

ثریا لطفیان، مشاور درمانگاه صادقیه بروجن با اطلاعاتی که در مورد آسیب های اجتماعی جامعه داشتند اذعان کرد: برگزاری جلسات خانگی که با محوریت عزاداری امام حسین(ع) تشکیل می شود، عموما مورد رضایت نیست و جلسات خانگی خواهران باید کنترل و هدایت شوند و چه بسا مداحان خواهر دراین جلسات با اعمال و گفتار خود، هدف از برگزاری این جلسات را فراموش می کنند.

وی تصریح کرد: اشتغال جوان ها باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که بیشترین ضربه های فرهنگی به دلیل بیکاری جوانان است.

معصومه اختری، کارشناس مسائل حقوقی در دادگستری بروجن، به بحث حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: باید به باورهای دینی و ارزش های معنوی  بیشتر توجه شود، حجاب ظاهری را نمی شود گوشزد کرد و لذا باید باور های مردم را نهادیه کرد و خانواده ها در درجه اول باید به باور برسند.

وی تأکید کرد: قشر جوان ما باید با باور های دینی و مذهبی آشنا شود و فرهنگ استفاده از وسایل ارتباط جمعی را باید آموزش ببیند.

گفتنی است، این نشست روز روز گذشته، 3 آذر 94 در دفتر ریاست اداره تبلیغات اسلامی بروجن برگزار شد.

captcha