نتایج اعتراضات مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان اعلام می‌شود
کد خبر: 3456029
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

نتایج اعتراضات مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان اعلام می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج اعتراضات به نمرات آزمون مرحله دوم دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن فردا اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از 29 مردادماه تا نیمه شهریورماه در استان‌های سراسر کشور به صورت شفاهی برگزار شد و نتایج این آزمون ماه گذشته در رشته‌های حفظ 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم اعلام شد.
براساس این گزارش، پس از اعلام نتایج این آزمون و مشخص شدن اسامی راه‌یافتگان به مرحله سوم آزمون، امکان اعتراض برای شرکت‌کنندگانی که حدنصاب امتیاز را دریافت نکرده بودند فراهم شد که با ثبت اعتراضات، آزمون معترضان یک بار دیگر بررسی شد و در نهایت نتایج آزمون معترضان سه‌شنبه، سوم آذرماه اعلام می‌شود.
طی بررسی مجدد اعتراض‌ها، با اعتراض برخی شرکت‌کنندگان موافقت شده و نمرات آنها با یک یا دو نمره تغییر به حدنصاب نمرات رسیده و این افراد نیز می‌توانند به آزمون مرحله سوم راه پیدا کنند؛ همچنین طی بررسی اعتراضات ممکن است نمرات برخی شرکت‌کنندگان نیز یک تا دو نمره کاهش داشته باشد.
در دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شش هزار و 195 نفر از استان‌های سراسر کشور ثبت نام کردند که دو هزار و 964 نفر به مرحله دوم این آزمون‌ها راه یافتند و برگزیدگان مرحله دوم نیز در آزمون مرحله سوم شرکت می‌کنند.
یادآور می‌شود، آزمون مرحله سوم دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن دی‌ماه برگزار می‌شود.

captcha