آزمون ورودی دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم برگزار شد
کد خبر: 3455131
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
در موسسه قرآنی معراج بجنورد؛

آزمون ورودی دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: آزمون ورودی دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم در موسسه قرآنی معراج بجنورد امروز ۳۰ آبان ماه در این موسسه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، الهام میرداماد، مدیرعامل موسسه قرآنی معراج بیان کرد: در این آزمون داوطلبین شرکت کننده در دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم به سوالات مباحثی چون کتب ترجمه مفاهیم قرآن کریم جلد یک و دو استاد وکیل پاسخ دادند.

مدیر عامل موسسه قرآنی معراج تصریح کرد: در این آزمون که شامل 20 تست و 4 سوال تشریحی بود شرکت کنندگان می بایست نمره 16 از 20 را کسب نمایند که بتوانند در دوره تربیت آموزشیار که توسط موسسه قرآنی معراج بجنورد به مدت 4 ماه برگزار می گردد شرکت نمایند.

وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان علاوه بر قبولی در آزمون ورودی کتبی مفاهیم سطح یک باید در آزمون کتبی روخوانی و روانخوانی و شفاهی دوره شرکت نموده که  قرائت آنان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و چناچه شرکت کنندگان در این دو آزمون نمره قبولی را اخذ نمایند قادر به شرکت در دروه تربیت معلم عمومی قرآن کریم می باشند.

گفتنی ست؛ مسئول آموزش موسسه، نتایج آزمون های مذکور و زمان برگزاری دوره را هفته آینده به اطلاع شرکت کنندگان این دوره می رساند.

captcha