بصیرت و به‌روز بودن، تکلیف امروز بسیجی است
کد خبر: 3454612
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
فرمانده سپاه پاکدشت:

بصیرت و به‌روز بودن، تکلیف امروز بسیجی است

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده سپاه پاکدشت در مراسم بدرقه بسیجیان به رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس گفت: آنچه که امروز مورد نیاز بسیج هست، بصیرت و به روز بودن است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، کمال محمد بیگی، فرمانده سپاه پاکدشت در مراسم بدرقه بسیجیان به رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس با بیان اینکه بسیجی باید در فکر حل مشکلات شهر و کشورش باشد، تصریح کرد: آنچه که امروز مورد نیاز بسیج هست، بصیرت و به روز بودن است.

وی با اشاره به رزمایش پیش رو که قرار است در امروز جمعه 29 آبان به مناسبت آغاز هفته بسیج در منطقه عمومی قم و با حضور بیش از 120 گردان بسیجی برگزار شود؛ خواستار رعایت ایمنی، بهداشت و سلامت فردی بسیجیان شد و تأکید کرد: جان بسیجی برای ما بسیار مهم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با یادآوری حوادث سیاسی تاریخ کربلا افزود: بی بصیرتی کوفیان باعث شهادت مسلم که فرستاده امام حسین(ع) بود شد، امروز هم همانند همان تاریخ است و تکلیف اینست که گوش به فرمان ولی امرمان باشیم که این خود وظیفه بسیار سنگینی است.

وی با اشاره به بی حرمتی های وزیر امور خارجه آل سعود در حوادث اخیر منا خطاب به گروهان های بسیجی اذعان کرد: اگر مجوز داشتیم همین امروز وارد عربستان می‌شدیم تا از نزدیک پاسخگوی آل سعود باشیم.

محمد بیگی با ابراز اینکه آمریکا دشمن اساسی ماست، گفت: ما هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی‌کنیم.

وی که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان پاکدشت سخن می‌گفت در پایان خاطر نشان کرد: تا بسیجی هست؛ دشمنان آرزوهای پلید خود را به گور خواهند برد.

گفتنی است این رزمایش با حضور استانهای قم، مرکزی، تهران بزرگ، استان تهران، البرز و سمنان، به استعداد 120 گردان شامل 35 هزار نفر از بسیجیان دلاور فردا برگزار می شود. شایان ذکر است در ابتدای این مراسم زیارت عاشورا با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

captcha