برپایی درمانگاه صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران
کد خبر: 3444434
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
دلپیشه خبر داد:

برپایی درمانگاه صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران

گروه سلامت: رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بسیج جامعه پزشکی استان ایلام با اشاره به آمادگی کامل این دانشگاه از برپایی بیمارستان صحرایی در نقطه صفر مرزی مهران ویژه زوار عتبات عالیات خبر داد.

علی دلپیشه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی استان ایلام اقدامات خوبی را در مواقع حساس اورژانسی مانند حماسه‌ای که در اربعین سال گذشته آفریده شد انجام داده است اظهارکرد: این سازمان نیروی لازم را برای اقدامات درمانی که می‌بایستی در استان ایلام استان‌های مجاور همچنین مرز بین‌المللی مهران فراهم آورد.

وی با اشاره به برپایی بیمارستان‌های صحرایی در سال‌های گذشته به آمادگی استان ایلام برای اربعین سال جاری پرداخت و عنوان کرد: برای اربعین امسال نیز پیش‌بینی‌های لازم جهت خدمات‌رسانی از زوار عتبات عالیات در مرز مهران صورت گرفته است.

دلپیشه یادآور شد: درمانگاه صحرایی ویژه زوار اربعین در منطقه صفر مرزی برپا می‌شود از سوی دیگر فوریت‌های پزشکی نیز همه جاده‌های استان را تحت پوشش قرار داده و امکانات اورژانس هوایی نیز برای سرویس‌دهی بهتر در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج جامعه پزشکی مانند سال گذشته با استفاده از ظرفیت داخل استان و ظرفیت استان‌های همجوار مانند خوزستان و کرمانشاه به‌ خوبی در خدمت زوار عتبات عالیات خواهد بود.

captcha