طهارت نفس لازمه راه یافتن به معارف بلند کلام نورانی وحی است
کد خبر: 3331521
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰

طهارت نفس لازمه راه یافتن به معارف بلند کلام نورانی وحی است

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ گفت: طهارت نفس لازمه راه یافتن به معارف بلند کلام نورانی وحی است و بر مبنای آیه شریفه تطهیر، اهل‌ بیت(ع) از هرگونه زشتی، پاک و مطهر هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، رقیه مرادی، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در طی بازدیدی از محفل قرآنی که با حضور فعالان فرهنگی و قرآنی در زینبیه سید محله این شهرستان برگزار شد با تأکید بر لزوم تفکر در آیات قرآن کریم، گفت: طهارت نفس لازمه راه یافتن به معارف بلند کلام نورانی وحی است و بر مبنای آیه شریفه تطهیر، اهل‌ بیت(ع) از هرگونه زشتی، پاک و مطهر هستند؛ بنابراین رسیدن به حقایق قرآن کریم ویژه این بزرگواران است و به همین علت پیامبر اکرم(ص) امت اسلامی را به تمسک به ثقلین یعنی قرآن و اهل‌ بیت(ع) وصیت کردند.

وی با اشاره به اهمیت قرائت قرآن کریم، افزود: هر مسلمان باید فهم و تدبر در کتاب قرآن داشته باشد تا اثرات معنوی این کتاب آسمانی در زندگی و شیوه زیستن آنها ملموس شود.

مرادی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان را به خواندن قرآن و فراگیری مفاهیم آن تشویق و ترغیب کنیم چراکه قرآن بهترین نسخه سعادت‌بخش بشریت است.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ یادآور شد: یکی از راه‌های انس با قرآن کریم و جذب مخاطبان به کلام وحی برگزاری این محافل است که زمینه ترویج و نشر فرهنگ قرآنی را در میان آحاد جامعه فراهم می‌کند.

حمیدرضا گل‌محمدی

captcha