4 مرداد؛ برگزاری نمایش رزمی فرهنگی «مجاهدت‌های خاموش» در استان کردستان
کد خبر: 3328397
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
فرهاد غلامی:

4 مرداد؛ برگزاری نمایش رزمی فرهنگی «مجاهدت‌های خاموش» در استان کردستان

گروه جهاد و حماسه: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: نمایش رزمی فرهنگی بصیرتی «مجاهدت‌های خاموش» از چهارم مردادماه آغاز و تا پایان شهریورماه در استان کردستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از کوله‌بار، فرهاد غلامی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی «مجاهدت‌های خاموش» از چهارم مردادماه آغاز و تا پایان شهریورماه در استان کردستان برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در ادامه به محورهای برگزاری این رزمایش اشاره کرد و افزود: در این رزمایش به حضور ضد انقلاب در منطقه، دفاع مقدس، فتنه سبز و دجال‌ اشاره خواهد شد. همچنین خاطرات یک رزمنده و جانباز به فرزندش بازگو می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال پنجمین سالی است که رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی مجاهدت‌های خاموش برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش از ساعت 20:30 به مدت دو ساعت و با گنجایش پنج هزار نفر برگزار خواهد شد.
غلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان کردستان یک استان فرهنگی است، قرارگاه فرهنگی راهیان نور بر این شد که رزمایشی را برای معرفی مجاهدت‌های خاموش در اردوگاه کردستان برای زائرین راهیان نور برگزار کند.
وی در مورد روند داستان این رزمایش گفت: قصه رزمایش از جهات فرهنگی بصیرتی در خصوص شهر سنندج و استان کردستان است که از بحث پیام حضرت امام در شروع انقلاب اسلامی و اتفاقاتی مانند حضور رزمندگان اسلام در سنندج، حضور اجانب ضد انقلاب و سوءاستفاده از لباس کردی مردم منطقه، حمایت مردم از ولایت، بمباران قلعه‌جی، خیانت کومله و دموکرات در روستای دولاب بازسازی می‌شود که توسط هنرورانی از کردستان و جنوب به نمایش گذاشته خواهد شد.
این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: در این رزمایش توانستیم نقش ملت غیور کردستان را به عنوان پیشمرگان مسلمان کرد به خوبی به تصویر بکشیم و پیام خوبی نیز به مردم ارائه کنیم.

captcha