ایجاد امنیت لازمه داشتن وحدت در جامعه است
کد خبر: 3327452
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
سهرابی:

ایجاد امنیت لازمه داشتن وحدت در جامعه است

گروه اجتماعی: امام‌جمعه مهاباد گفت: امنیت لازمه ایجاد وحدت در جامعه بوده که با تلاش مسئولین و همکاری مردم برقرار می‌شود.

ماموستا عبدالقادر سهرابی، امام‌جمعه مهاباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، امنیت را یک امر ضروری در تداوم وحدت در جامعه دانست و تأکید کرد: در صورت عدم وجود امنیت، وحدت که لازمه ایستادگی و مقاومت یک کشور در برابر توطئه‌هاست، جامه عمل به خود نخواهد پوشید.

وی در ادامه با تأکید بر شعارسال جاری مقام معظم رهبری، همکاری دولت و ملت را در ایجاد وحدت در جامعه ضروری دانسته و اظهار کرد: ملت ایران توانسته به جایگاه خوبی از بلوغ سیاسی و فکری دست یابد که این امر در تحقق وحدت در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

ماموستا سهرابی افزود: عامل دیگری که می‌تواند در وحدت بین مسلمانان تأثیرگذار باشد، احترام گذاشتن فرقه‌های اسلامی به عقاید  یکدیگر و جریحه‌دار نکردن افکار است که با وجود عقاید مشترک در بین مذاهب اسلامی قابل اجراست.

امام‌جمعه مهاباد اظهار کرد: شیعه و سنی علیرغم داشتن نقطه‌های  مشترک زیاد اختلاف‌های ناچیزی با هم دارند که با مشارکت و همکاری یکدیگر این اختلافات قابل حل بوده و همین عامل در تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی مؤثر است.

captcha