محفل انس با قرآن کریم در کرج برگزار شد
کد خبر: 3320584
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

محفل انس با قرآن کریم در کرج برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: محفل انس با قرآن کریم ویژه کارگران، کارآفرینان و تعاونگران در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و با مشارکت شرکت آذین خودرو محفل انس با قرآن کریم ویژه کارگران، کارآفرینان و تعاونگران استان البرز به مناسب ماه مبارک رمضان در شامگاه روز شنبه، ششم تیرماه در مسجد حضرت امام حسن مجتبی(ع) منطقه دهقان ویلای کرج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم استادان صالح اطهری‌فر و احمدی وفا از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و همچنین دو نوجوان حافظ کل قرآن به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله پرداختند.

اسماعیل خلیلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه مراسم اظهار کرد: ایجاد فضاهای قرآنی در جامعه کارگری، انس هرچه بیشتر با کلام وحی، ارج نهادن به ارزش‌های اعتقادی و ترویج فرهنگ متعالی قرآنی در جامعه کار و تولید از اهداف برگزاری این محافل نورانی قرآن است که همه ساله در استان البرز برگزار می‌شود.

وی توسعه فرهنگ قرآنی و ترویج معارف اسلامی در بین نیروی کار و واحدهای تولیدی و کارخانجات را از سیاست‌های فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و تصریح کرد: امیدوارم برگزاری چنین مراسمی بتواند ما را با فرهنگ قرآنی بیش از پیش آشنا کند، زیرا توسعه فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز کار شایسته، تولید و کار بهتر است و تولید و کار بهتر همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و به تعبیر ایشان جهاد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این رابطه اظهار امیدواری کرد: ما همواره تلاش می‌کنیم که با فراهم آوردن فضای فرهنگ قرآنی در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان برای کارگران، زمینه ارتقا و بهبود تولید و کار شایسته را فراهم آوریم.

در پایان این مراسم نیز با هدف اشاعه فرهنگ دینی در قالب اشعار و آواهای اصیل مذهبی گروه تواشیح بین‌المللی الوارثین به مدیحه‌سرایی پرداختند.

ابوذر اکبری

captcha