شهدای مبارزه با مواد مخدر الگوی ایثار و تقوا هستند
کد خبر: 3320425
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
سعادت:

شهدای مبارزه با مواد مخدر الگوی ایثار و تقوا هستند

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان‌غربی روز گذشته 7 تیرماه با خانواده‌های معظم شهیدان بهرام جسور و بهمن عالی نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار شهدای مبارزه با مواد مخدر را الگو و اسوه ایثار و تقوا خواند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، سعادت، استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در منزل شهیدان بهرام جسور و بهمن عالی نژاد ضمن نثار فاتحه بر روح این شهدای والامقام با خانواده‌های معظم ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که مشاور امور ایثارگران استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، مقام عالی استان را همراهی می‌کردند، سعادت بر نقش مهم شهدای مبارزه با مواد مخدر در آرامش و آسایش جامعه تاکید کرد.

وی در این دیدارها، شهدای مبارزه با مواد مخدر را الگو و اسوه ایثار و تقوا خواند و گفت: شهدا با عزمی راسخ و اراده‌ای استوار جان شیرین خویش را طبق اخلاص نهادند و برای دفاع از میهن اسلامی و آرمان‌‌های امام راحل به میدان جهاد در راه خدا گام نهادند.

سعادت با بیان اینکه اقتدار، امنیت و عزت امروز نظام اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای والامقام است، افزود: امروز بر همه ما واجب است با تداوم راه و مکتب شهدای گلگون کفن، از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری نماییم.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین تکریم خانواده معظم شهدا را مورد تاکید قرار داد و گفت: دیدار، دلجویی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید به عنوان یک فرهنگ در میان مسئولان نهادینه شود چرا که خانواده‌های معظم شهدا به مثابه آبرو و عزت انقلاب اسلامی هستند.

در پایان این دیدار، استاندار آذربایجان غربی با اعطای لوح تقدیر و اهدای هدایایی از مجاهدت ها و ایثارگری های خانواده های معظم این دو شهید والامقام تجلیل کرد.

captcha