وظیفه مبلغان، توجه به آرمان‌های انقلاب، رهبری و پیوند امت و امام است
کد خبر: 3315366
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی:

وظیفه مبلغان، توجه به آرمان‌های انقلاب، رهبری و پیوند امت و امام است

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع ۶۰۰ تن از مبلغان و مبلغات شرکت‌کننده در همایش طلایه‌داران تبلیغ، گفت: کار تمام روحانیون صدور پیام دینی و فرهنگی اسلام به جهان است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی مبلغان و مبلغات استان تهران با عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب اهل بیت(س) است، خوشبختانه روز به روز قدرتمندتر می‌شود و ما هم‌اکنون در موقعیت سیاسی هستیم که توجه به آرمان‌های انقلاب، رهبری و پیوند امت و امام(ره) باید مورد توجه قرار گیرد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، وی افزود: تشکیل حکومت اسلامی بر اساس مشروعیت الهی، نیازمند حمایت است و وظیفه ما ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی است که در این راستا سه رکن اساسی وجود دارد. یادآوری آرمان‌های انقلاب به مردم، تقویت رهبری به‌عنوان ولی فقیه و رکن سوم تقویت پیوند امت و امام(ره).

خاموشی اظهار کرد: در زمان کنونی که انتخابات مجلس را پیش رو داریم باید با بصیرت راه امام(ره) را ادامه داده و مجلس اصول‌گرایی شکل بگیرد. ما از لحاظ اقتصادی چالش‌های بسیار زیادی داریم، اما برای رفع این چالش‌ها نیازمند عزم ملی هستیم. اگر پیامی غیر از اینها شکل بگیرد، در راه پیشرفت دچار اشتباه خواهیم شد.

وی، تصریح کرد: باید کار، تولید و اهتمام به اقتصاد ملی را محور قرار دهیم، چراکه راه برون‌رفت از توطئه‌های دشمنان همین محورهاست. در جهان امروز رسانه‌ها وضعیتی دارند که تعیین‌کننده قدرت می‌شود اگر به حمله آمریکا به عراق بنگریم می‌بینیم که ۴۰ درصد موفقیت آمریکا نظامی بوده و ۶۰ درصد آن مربوط به فعالیت‌های رسانه‌ای است. اینکه کسی بخواهد از درون خالی شود این خالی شدن سبب می‌شود که دشمنان بر ما مسلط شوند.

حجت‌الاسلام خاموشی تأکید کرد: قوت پیام انقلاب ما بسیار بالاست و نقطه امیدواری دشمن از به هم ریختن فرهنگ کشور ماست. اگر فرهنگ مخدوش شود عزم و اراده از بین می‌رود و دیگر کسی به اصل مقاومت و توجه به خدا و مسئولیت اهمیتی نمی‌دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به مبلغان گفت: کار تمام روحانیون این است که پیام دینی و فرهنگی اسلام را به جهان صادر کنند. آنها از همین فرهنگ اسلامی می‌ترسند و آن را هدف قرار داده‌اند که به اهداف شوم خود برسند. دشمن به دنبال این است که امنیت،‌ عدالت و اجرای احکام خدا را از بین ببرد.

یادآور می‌شود، همایش طلایه‌داران تبلیغ استان تهران، ۲۶ خردادماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری برگزار شد.

captcha