شکست داعش در عراق بدون کمک نیروهای مردمی امکان‌پذیر نیست
کد خبر: 3273268
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
دبیرکل سازمان بدر عراق:

شکست داعش در عراق بدون کمک نیروهای مردمی امکان‌پذیر نیست

گروه بین‌الملل: هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر عراق با اشاره به این که عشایر اهل سنت عراق در کنار بسیج مردمی حضور دارند، گفت: شکست داعش در عراق بدون کمک نیروهای مردمی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «العالم»، هادی العامری، درباره فعالیت‌های بسیج مردمی عراق گفت: امروز نیروی بسیج مردمی یک واقعیت است و بدون کمک بسیج مردمی نمی‌توان علیه داعش به پیروزی رسید و وزارت دفاع و کشور عراق برای تقویت خود به زمان زیادی نیاز دارند.
وی افزود: امروز نیروهای بسیج مردمی در کنار ارتش و پلیس فدرال عراق به پیروزی‌های متعدد علیه داعش رسیده و این گروهک را متوقف کرده‌اند. بنابراین بسیج مردمی یک واقعیت است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
هادی العامری درباره مخالفت‌های برخی گروه‌های سیاسی در عراق با فعالیت‌های بسیج مردمی گفت: متاسفانه این دسته از سیاستمداران از پیروزی‌های بزرگ بسیج مردمی خشمگین هستند و دوست ندارند این پیروزی‌ها و حمایت‌های مردمی از بسیج مردمی را ببینند و به این دلیل به هیاهوی سیاسی و رسانه‌ای علیه بسیج مردمی روی آورده‌اند.
دبیرکل سازمان بدر عراق افزود: این دسته از سیاستمداران در مسیر فرقه‌گرایی حرکت و ادعا می‌کنند درگیری‌های شیعه و سنی در عراق وجود دارد این در حالی است که نیروهای قبایل سنی عراق در کنار نیروهای بسیج مردمی در میدان‌های نبرد حضور دارند و اتحاد خوبی را میان بسیج مردمی و عشایر شاهد هستیم.
وی تأکید کرد: باید امروز همه گروه‌های عراقی از یک عراق یکپارچه حمایت کنند و اجازه ندهند طرح‌های رژیم صهیونیستی برای تجزیه عراق و سوریه به نتیجه برسد.

captcha