همدلی و همزبانی از عوامل افزایش اقتدار ملی است/ تداوم آمادگی نیروها در هر دوره
کد خبر: 3210099
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
علیرضا سلیمی:

همدلی و همزبانی از عوامل افزایش اقتدار ملی است/ تداوم آمادگی نیروها در هر دوره

گروه سیاسی: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر انسجام و اتحاد ملی در افزایش اقتدار نظام گفت: همدلی، همزبانی و همداستانی ملت ایران منشأ اقتدار ویژه‌ای برای ملت ما شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به اقتدار ملت ایران اظهار کرد: اگر می‌بینیم امروز در مقابل عظمت نظام اسلامی کرنش می‌شود به دلیل توان ایران در عرصه‌های مختلف است.
وی افزود: یکی از این موارد، حوزه علم و دانش و قدرت دانش ما در عرصه هسته‌ای است که آنها را به کرنش واداشته است.
سلیمی تأثیرگذاری نظام اسلامی در حوادث منطقه‌ای و بین‌المللی را دومین عامل اقتدار ملت ایران عنوان کرد و گفت: واقعیت این است که امروز جمهوری اسلامی چه در مسائل منطقه‌ای و چه در عرصه بین‌المللی دارای قدرت چانه‌زنی فراوانی شده که همین عامل منشأ خضوع دشمنان در برابر این نظام شده است.
منتخب مردم محلات در مجلس با اشاره به تأثیر انسجام و اتحاد ملی در افزایش اقتدار نظام گفت: همدلی، همزبانی و همداستانی ملت ایران منشأ اقتدار ویژه و به خصوصی برای ملت ما شده است؛ در کنار این مسئله، اشراف رهبر معظم انقلاب و هدایت‌های حکیمانه ایشان در عرصه‌های مختلف عنصر کلیدی در قاموس اقتدار ملی ما محسوب می‌شود.
سلیمی خانشان کرد: از سوی دیگر آمادگی و مجهز بودن نیروهای مسلح نیز باعث شده که دشمنان جرأت تعرض به نظام اسلامی را نداشته باشند؛ این آمادگی همانطور که در آیه «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه ...» مورد تأکید قرار گرفته، باید در هر دوره‌ای وجود داشته باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: آمادگی قوا منشأ یأس دشمن و امید دوستان ملت بزرگ ما خواهد شد.

captcha