برگزاری رزمایش «محمد(ص) رسول‌الله» در گچساران
کد خبر: 2924555
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
بوعلی خبر داد:

برگزاری رزمایش «محمد(ص) رسول‌الله» در گچساران

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش دو روزه «محمد(ص) رسول‌الله» با حضور ۱۰ گردان در منطقه عبدالان امامزاده جعفر(ع) این شهرستان خبر داد.

یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری رزمایش دو روزه «محمد(ص) رسول الله» با حضور 10 گردان در منطقه عبدالان امام‌زاده جعفر(ع) این شهرستان خبر داد.
وی با بیان اینکه این رزمایش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 14 و 15 اسفندماه سال جاری به مدت 48 ساعت در شهرستان گچساران برگزار می‌شود،
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دفاع از کوی برزن و مبارزه با اغتشاش‌ها و آشوب‌ها، بالابردن توان رزمی بسیجیان و آشنایی بسیجیان با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزمی را از اهداف اصلی برگزاری رزمایش «محمد(ص) رسول الله» در شهرستان گچساران عنوان کرد.
بوعلی در بخش دیگری از اظهارات خویش با اشاره به حل مشکلات معیشتی جانبازان در سال آینده، بیان کرد: سعی ما بر این است که با همکاری استاندار و مسئولان استانی مشکلات این قشر دلاور جامعه را بیشتر از گذشته مورد پیگیری قرار دهیم و در سال  94 در لایحه بودجه‌های استانی منبع درآمدی برای حل مشکلات این عزیزان درنظر گرفته شود.

captcha