آغاز سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن تا ساعتی دیگر
کد خبر: 2893708
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳

آغاز سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن تا ساعتی دیگر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم افتتاحیه یکی از بزرگترین رویداد‌های قرآنی کشور تا ساعتی دیگر در مصلای امام خمینی(ره) تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با برگزاری مراسم افتتاحیه سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن از دقایقی دیگر،‌ این مسابقات رسماً در شهر تبریز آغاز خواهد شد. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط «احمد شحات احمد السید» قاری مصری آغاز می‌شود.
بر همین اساس در مراسم افتتاحیه این مسابقات که زمان آن ساعت 10 اعلام شده است، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و نیز آیت‌الله مجتهد شبستری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، عضو خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به عنوان سخنرانان اصلی این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت.
پخش پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی و ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی مقدمات برگزاری این مسابقات در استان آذربایجان شرقی برای میزبانی این دوره از مسابقات و اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از دیگر بخش‌های این مراسم است.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی به ارائه گزارش کوتاهی درباره نحوه برگزاری این دوره از مسابقات می‌پردازند.
اجرای گروه تواشیح طه و ابتهال‌خوانی سیدکریم موسوی مبتهل‌خوان ممتاز کشورمان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است؛ پایان‌بخش مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات نیز قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط سیدجواد حسینی قاری بین‌المللی قرآن خواهد بود.
این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن و معاف سیما و نیز رادیو قرآن پخش خواهد شد. این مراسم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

captcha