قضاوت ۴۵ داور در دو بخش بانوان و آقایان مسابقات سراسری قرآن + اسامی
کد خبر: 2885857
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

قضاوت ۴۵ داور در دو بخش بانوان و آقایان مسابقات سراسری قرآن + اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: در سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن که از روز ششم اسفند در تبریز برگزار می‌شود ۴۵ داور در دو بخش بانوان و آقایان به قضاوت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از روز چهارشنبه، ششم اسفندماه در تبریز آغاز می‌شود، ‌45 داور به امر قضاوت مسابقات مشغول خواهند بود تا این دوره یکی از ادواری باشد که داوران زیادی برای داوری مسابقات دعوت شده باشند.
در این دوره از مسابقات در بخش آقایان 25 و در بخش بانوان نیز 20 داور برای قضاوت مسابقات دعوت شده‌اند، رئیس هیئت داوران در بخش آقایان برعهده سیدمرتضی سادات فاطمی است و نظارت را نیز کریم دولتی برعهده دارد.
براساس این گزارش داوری این مسابقات در بخش آقایان را عباس امام‌جمعه و علی‌اکبر حشمتی در بخش تجوید، هاشم روغنی در بخش لحن، مهدی دغاغله در بخش حسن حفظ ، رحیم خاکی و جواد مسگری در بخش صوت، ابوالفضل علامی و حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور در بخش وقف و ابتداء برعهده خواهند داشت.
همچنین در رشته قرائت حمید هروی و محمد گندم نژادطوسی به عنوان استاد راهنما در این دوره، متسابقان را هدایت و راهنمایی خواهند کرد. در رشته حفظ قرآن کریم نیز حبیب مهکام ریاست و سعید رحمانی نظارت را برعهده دارد.
در بخش حفظ آقایان نیز حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم، معتز آقایی، مهدی حسنی، محمدمهدی بحرالعلوم در بخش حسن حفظ، محمود لطفی‌نیا در بخش لحن، محمد عباسی در بخش صوت، جواد پناهی در بخش تجوید، حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتداء به داوری مسابقات خواهند پرداخت. رضا عابدین‌زاده و خلیل دلپاک به عنوان استاد راهنما در این دوره حضور دارند.
در بخش بانوان نیز 20 داور برجسته کشوری برای قضاوت این مسابقات دعوت شده‌اند،‌ در رشته حفظ بانوان بهاری در بخش صوت آقایی در بخش لحن، مسجدی، در بخش وقف و ابتدا، نیاورانی در بخش تجوید، ادیب‌زاده و افخمی در بخش حسن حفظ رشته حفظ کل، سعیدی و قلع‌ریز در بخش حسن حفظ رشته حفظ 20 جزء، رقابت‌ها را داوری خواهند کرد.
براساس این گزارش، سرپرست هیات داوران رشته حفظ بانوان کریم‌زاده خواهد بود و حسینی‌فر نیز استاد راهنما در این رشته است. همچنین در رشته قرائت نیز گنبدی و نافذکلام در بخش صوت، سلطانی و صحاف در بخش لحن، عچرش و فلکی در بخش وقف و ابتداء، دیانی و نظری در بخش تجوید این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد. سرپرست هیئت داوران در رشته قرائت الوندی است و اسوار نیز راهنمای این رشته است.

captcha