احیای فرهنگ جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 2793955
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
یوسفی:

احیای فرهنگ جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را احیای فرهنگ جهادی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سعید یوسفی، مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز، 12 بهمن در حاشیه اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی این استان به مناطق محروم که به‌مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، احیای فرهنگ جهادی بود و توسعه‌ این فرهنگ انقلابی در همه‌ زوایای زندگی می‌تواند یک روش و یک راهبرد اصلی باشد.
وی با تاکید بر تربیت نیروهای متعهد، مخلص و متخصص گفت: دانشجویان بسیجی جهادگر با شرکت در اردوهای جهادی جا پای نسل اول انقلاب گذاشته‌اند.
مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، همت بلند دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی که با روحیه جهاد و ایثار در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برمی‌دارند ستودنی توصیف و تصریح کرد: اینکه اردوهای جهادی دانشجویان یادآورد یک سری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
یوسفی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی جهادگر شهرستان های فسا، لار، استهبان و مهر در قالب گروه های جهادی به مناسبت دهه فجر به مناطق محروم اعزام شدند اضافه کرد: فعالیت های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، بهداشتی و... از محورهای این اردوها است.

captcha