وظیفه شرعی و اخلاقی خود را قبال مردم انجام دهید
کد خبر: 2766563
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
پیام آیت‌الله سیستانی همزمان با آزادسازی استان «دیاله» عراق؛

وظیفه شرعی و اخلاقی خود را قبال مردم انجام دهید

گروه بین‌الملل: آیت‌الله العظمی سیدعلی سیستانی، مرجع دینی شیعیان در عراق، از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی به دلیل آزادسازی استان «دیاله» عراق تقدیر و تشکر کرد و از آنان خواست وظیفه شرعی و اخلاقی خود را در قبال دارایی مردم انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «السومریه نیوز»، هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر، در نشستی مطبوعاتی که پس از آزادی کامل دیاله برگزار شد، گفت: اگر فتوای آیت‌الله سیستانی و فداکاری نیروهای امنیتی و بسیج مردمی نبود، این استان از لوث تروریست‌های داعش پاک نمی شد.
وی با اشاره به این که کار پاکسازی مین‌های مناطق استان دیاله آغاز شده است، افزود: منطقه «حنبس» در استان دیاله پایگاه اصلی تروریست‌های داعش بود که این پایگاه امروز نابود و دیاله کاملا آزاد شد، وعده دیدار ما در استان صلاح‌الدین است و مطمئناً نیروهای قهرمان بسیج مردمی و نظامی با عملیاتی مشابه شهر کرکوک را آزاد خواهند کرد.
العامری تصریح کرد: از همه نیروهای امنیتی، پلیس و بسیج مردمی می‌خواهم به توصیه‌های حضرت آیت‌الله سیستانی توجه ویژه‌ای داشته باشند و به جان و مال مردم این مناطق احترام بگذارند.
دبیرکل سازمان بدر از خرسندی حضرت آیت‌الله سیستانی از آزادسازی دیاله خبر داد و ادامه داد: پیامی از حضرت آیت‌الله سیستانی به من رسید که طی آن از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی به دلیل این پیروزی بزرگ تقدیر و تشکر کرده و از آنان می‌خواهد وظیفه شرعی و اخلاقی خود را در قبال دارایی مردم انجام دهند.
وی رسانه‌ها و سیاستمداران را به احترام به خون شهدای این عملیات فراخواند و گفت: از رسانه‌ها و سیاستمدارانی که همچنان از داعش حمایت کرده و از شکست این گروه تروریستی ناراحت می‌شوند، می‌خواهم به خانواده‌های ۵۸ شهید این عملیات احترام بگذارند؛ کسانی که از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی انتقاد می‌‌کنند باید به مناطق جنگی رفته و شرایط سخت اینجا را احساس کنند.

captcha