گسترش فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی؛ مهم‌ترین راه مبارزه با جنگ نرم بیگانگان
کد خبر: 1958
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸

گسترش فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی؛ مهم‌ترین راه مبارزه با جنگ نرم بیگانگان

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهم‌ترین راه مبارزه با جنگ نرم بیگانگان، گسترش فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی است، محافل و مراکز دینی پایگاه اصلی برای نشر معارف اسلامی ـ قرآنی در رشد پویایی جوانان و نوجوانان هستند.


فتاح محمدی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف شوم دشمن و دنیای غرب سست کردن بنیان خانواده و هویت انسانی و اسلامی است، دنیای غرب خود در منجلاب بی‌هویتی گرفتار شده است و بسیاری از ارزش‌های الهی و انسانی که اسلام برای زن قایل شده در غرب به فراموشی سپرده شده است.



وی اظهار کرد: نقش تربیتی و مادرانه زنان یکی از ارکان اساسی و فلسفه وجودی خلقت زن بوده است که باید این مهم بیش از پیش در جامعه اسلامی تبیین و احیا شود.



معاون سیاسی- امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: اسلام هیچ تمایز و تبعیضی را در فلسفه وجودی مرد و زن قایل نشده است و مهم‌ترین معیار برای برتری انسان‌ها اعم از زن و مرد در اسلام تقوی است.



محمدی خاطرنشان کرد: اسلام بهترین و مهم‌ترین نقش را در جامعه برای خانواده و زن در نظر گرفته است، ترویج فرهنگ قرآنی نقش موثری در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.



وی یادآور شد: مهم‌ترین راه مبارزه با جنگ نرم بیگانگان، گسترش فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی است، محافل و مراکز دینی پایگاه اصلی برای نشر معارف اسلامی ـ قرآنی در رشد پویایی جوانان و نوجوانان هستند.



معاون سیاسی- امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی امری ضروری و باید زیربنای همه شئون زندگی فردی، اجتماعی و روح حاکم بر جامعه انسانی و همه لوازم مادی و معنوی باشد.


captcha