طرح قرآنی «معارج» در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن زارچ اجرا می‌شود
کد خبر: 1475104
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
ویژه عموم؛

طرح قرآنی «معارج» در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن زارچ اجرا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح قرآنی «معارج» براساس بحث حفظ سوره به سوره قرآن در آینده‌ای نزدیک در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن زارچ یزد اجرا می‌شود.

محمدرضا خوشنویس، مدیرعامل مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن زارچ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: طرح قرآنی «معارج» ویژه بانوان و آقایان 14 سال به بالا در این مدرسه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس این طرح حفظ سوره به سوره قرآن کریم به نونهالان آموزش داده می‌شود و این طرح با حفظ سوره مبارکه یاسین آغاز می‌شود.

خوشنویس با تأکید بر اینکه حفظ سوره یاسین طی هفت جلسه انجام می‌شود، تصریح کرد: این طرح به صورت هفته‌ای یک جلسه و به مدت یک ساعت و نیمه به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از دوره غیرحضوری تنها در آزمون پایانی این دوره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در هر هفته، یک صفحه از قرآن را حفظ می‌کنند، افزود: در پایان دوره پس از اخذ آزمون، گواهی حفظ سوره اعطا می‌‌شود.

مدیرعامل مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن زارچ تأکید کرد: هدف از برگزاری این طرح تشویق و ترغیب عموم به سمت حفظ قرآن و شناسایی آقایان و بانوان خوش استعداد جهت حضور در مدرسه شبانه‌روزی قرآن است.

خوشنویس در پایان گفت: معیار انتخاب سوره‌ها و اولویت حفظ سوره‌ها در این طرح سوره‌هایی است که در مفاتیح‌الجنان آمده است .

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌ نام حضوری به مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن زارچ یزد، ابتدای بلوار شهید صدوقی مراجعه کنند و جهت ثبت‌نام غیر حضوری می‌توانند در ساعات اداری با شماره 03523674700 تماس بگیرند.

captcha