فراخوان مسابقه بین‌المللی تولیدات شبکه‌های ما‌هواره‌ای با موضوع قیام کربلا
کد خبر: 1463975
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

فراخوان مسابقه بین‌المللی تولیدات شبکه‌های ما‌هواره‌ای با موضوع قیام کربلا

گروه بین‌الملل: تولیت آستان مقدس حسینی در کربلای معلا از برگزاری دومین مسابقه بین‌المللی «جشنواره رسانه‌ای اربعین» با موضوع تولیدات شبکه‌های ماهواره‌ای درباره قیام امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری براثا، سیدیاسر الحیدری، مسئول جشنواره اظهار کرد: آستان مقدس حسینی با ارسال فراخوان برای شبکه‌های ماهواره‌ای مشارکت آنان در دومین مسابقه جشنواره رسانه‌ای اربعین با موضوع برترین تولیدات ماهواره‌ای درباره قیام امام حسین(ع) را که در نوع خود بی‌نظیر است، خواستار شده است. 
وی افزود: این مسابقه با هدف به تصویرکشیدن و نشر شعائر حسینی به شکلی صحیح و مستندسازی آن به عنوان یک راهپیمایی جهانی میلیونی برگزار می‌شود.
الحیدری تصریح کرد: فیلم کوتاه، گزارش خبری تلویزیونی، برنامه مستند و عکس از محورهای این مسابقه است و فیلم‌های کوتاه باید در 3 تا 5 دقیقه تولید شده باشند و در دو نسخه «DVD» به کمیته برگزارکننده مسابقه تحویل داده شوند.
وی  بیان کرد: آثاری که در این مسابقه شرکت داده می‌شوند، نباید در جشنواره‌های جهانی، عربی و داخل عراق رتبه‌های برتر را کسب کرده باشند.
سیدیاسر الحیدری در پایان با اشاره به این‌که 30 بهمن‌ماه سال جاری آخرین مهلت شرکت در مسابقه است، گفت: هفته گذشته جوایز برترین‌های نخستین دوره جشنواره به آنان اهدا شد.

captcha