حفظ سوره یاسین در مؤسسه حضرت زینب(س) هرمزگان
کد خبر: 1461663
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
طی ماه محرم‌ صورت می‌گیرد؛

حفظ سوره یاسین در مؤسسه حضرت زینب(س) هرمزگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه حضرت زینب(س) هرمزگان از برگزاری دوره یک‌ ماهه حفظ سوره مبارکه یاسین طی محرم‌الحرام در این مرکز خبر داد.

راضیه خضیر، مدیر مؤسسه حضرت زینب(س) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دوره‌هایی که در ترم پاییز در این مرکز برگزار می‌شود، گفت: دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم با حضور حدود 30 قرآن‌آموز بانو در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کلاس‌های تفسیر و صرف و نحو نیز در این ترم برپا می‌شود اما تاکنون به دلیل اینکه متقاضیان به حد نصاب لازم نرسیده‌اند این دوره تشکیل نشده است.

خضیر همچنین از برپایی حفظ سوره مبارکه یاسین در ماه محرم‌الحرام خبر داد و اظهار کرد: این دوره به مدت یک‌ ماه و به صورت رایگان ویژه عموم بانوان علاقه‌مند برگزار شد که تبلیغات آن انجام شده و ثبت نام آن در حال انجام است که با استقبال فراگیران قرآن روبرو شده‌ایم.

حضور 50 نونهال در مهد و پیش‌دبستانی مؤسسه حضرت زینب(س)

مدیر مؤسسه حضرت زینب(س) تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی نیز مهد قرآن و پیش‌دبستانی که سه سال از فعالیتش می‌گذرد، با حضور حدود 50 کودک شش سال و سه تا پنج سال فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: مهد قرآن و پیش‌دبستانی این مؤسسه تحت نظارت آموزش و پرورش و براساس مصوبات آن به کودکان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد اما در کنار آن نیز رویکرد قرآنی داشته و به آموزش قرآن نونهالان اهتمام ویژه‌ای را دارد.

خضیر تأکید کرد: همچنین در مهد قرآن براساس طرح «احمدرضا محسنی» که آموزش قرآن همراه با شعر، قصه و بازی است، پرداخته می‌شود.

captcha