برپایی مرحله دوم طرح «ارزیابی حفاظ قرآن مازندران و گیلان» در بابل
کد خبر: 1437851
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

برپایی مرحله دوم طرح «ارزیابی حفاظ قرآن مازندران و گیلان» در بابل

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم استان‌های مازندران و گیلان، پنج‌شنبه و جمعه، ۲۳ و ۲۴ مردادماه جاری به میزبانی بابل برگزار می‌شود.

بهروز کریم‌نژاد، مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم استان‌های مازندران و گیلان، پنج‌شنبه و جمعه، 23 و 24 مردادماه به میزبانی بابل در مدرسه صدرای بابل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح از همه قبول‌شدگان رشته حفظ در سال گذشته آزمون به‌عمل آمده و در صورت کسب حد نصاب نمره مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم اعطا می‌شود.

کریم‌نژاد با اشاره به اینکه سهمیه استان مازندران در اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن 54 نفر است که 8 نفر آقایان و 46 نفر بانوان و سهمیه استان گیلان 10 نفر آقایان هستند، تصریح کرد: هدف این طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان 5، 10، 20 جزء و حفظ کل است.

مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: در این ارزیابی بانوان فرحناز محسنیان، حکیمه نصیری، سکینه جوادی رمی و فاطمه شعبانی از مازندران و نیز در بخش آقایان محمد مصطفی‌پور از گیلان و پیمان ایازی از مازندران به‌عنوان داوران این طرح مسئولیت ارزیابی را بر عهده دارند.

captcha