فلش کارت «لبیک یا امام (ره)» تهیه شد
کد خبر: 1372548
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
با هدف معرفی نقش‌آفرینی روحانیت در پیروزی انقلاب؛

فلش کارت «لبیک یا امام (ره)» تهیه شد

خبرنگاران افتخاری/ امیرمحسن سلطان‌احمدی: فرهنگسرای فردوس همزمان با ایام‌الله دهه فجر و فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فلش کارت «لبیک یا امام(ره) را طراحی و تهیه کرده است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فرهنگسرای فردوس با هدف معرفی نقش‌آفرینی روحانیت در اوج گرفتن و استحکام انقلاب اسلامی به جوانان اقدام به تهیه و توزیع فلش کارتی با عنوان «لبیک یا امام (ره)» کرده است.

این بسته فرهنگی حاوی 23 کارت است که این کارت‌ها شامل خاطراتی کوتاه از حال و هوای روزهای انقلاب با عناوین امام(ره) درباره طیب چه گفتند، اسلام خط قرمز امام (ره) برای عناوین پیشنهادی، جالب‌ترین و استثنایی‌ترین ماجرای قرن، به اصرار جهان پهلوان، خمینی فی قلبی و فی قلبی کل مصری، پیش‌بینی شهید نواب درباره سرنوشت شاه، 22 بهمن باید سرمشق ما باشد و ... می‌شود.

تصاویر این کارت‌ها با محوریت حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و علمای مبارز در انقلاب اسلامی است که لحظاتی از آن حضور بی‌بدیل را ثبت کرده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این فلش کارت می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

captcha