ولایت، بزرگترین ارزش انقلاب اسلامی است
کد خبر: 1370388
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
فرماندار جهرم:

ولایت، بزرگترین ارزش انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: رهبری و ولایت بزرگترین ارزش انقلاب اسلامی است و رهبری عمود خیمه انقلاب و ضامن حیات نظام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علی‌حسین رعیتی‌فرد، فرماندار ویژه جهرم  امروز، 14 بهمن در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: دهه فجر سرفصل جدیدی در حیات پرفراز و نشیب ملتی است که در درازای تاریخ همواره افتخار آفریده است و هیچ‌گاه کژتابی‌ها و بیدادها را برنتافته و در برابر ظلم و ستم مردانه ایستاده است.
وی افزود: دهه فجر فرصتی مغتنمی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب و امام راحل است و فرصتی است بار دیگر دستاوردهای نظام اسلامی را مرور کنیم تا به داشته‌ها و ارزش‌های اصیل انقلابمان افتخار کنیم.
رعیتی‌فرد، نعمت رهبری و ولایت را بزرگترین ارزش انقلاب دانست و گفت: رهبری عمود خیمه انقلاب و ضامن حیات نظام است که اطاعت و تبعیت از ایشان بر همه واجب است و راه نجات و رستگاری نظام در پیروی از فرامین ایشان است.
فرماندار جهرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، حیات پربار ایران اسلامی را ثمره خون شهدا  دانست و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده ایثارگران را یک وظیفه ملی دانست و گفت: شهدا در پرتو اطاعت محض از ولی فقیه به حیات جاوید دست یافته‌اند و ایران اسلامی را در برابر حوادث سیاسی و نظامی بیمه کرده‌اند.
وی، با تشریح موقعیت کنونی ایران در جهان سیاسی، بیداری و هوشیاری مردم و مسئولان را امری لازم دانست و گفت: دشمنی استکبار با نظام اسلامی ایران کاملاً مشهود است؛ لحظه‌ای غفلت از آرمان‌ها و دستاوردهای نظام، خسران و پشیمانی به دنبال خواهد داشت.
رعیتی‌فرد، تنها راه پیروزی را اطاعت از ولی فقیه برشمرد و گفت: عامل مهم پیروزی و رمز و راز دفع توطئه‌ها،  رهبری است و ملت ما نیز با فداکاری و بصیرت خود در مقاطع مختلف وفاداری خود را به رهبری نشان داده‌اند و اثبات کرده‌اند که حکم و فرمان رهبری بر سر و چشم مردم قرار دارد.

captcha