مساجد مهاباد میزبان جشن‌های هفته وحدت شدند
کد خبر: 1360274
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
همزمان با میلاد پیامبر(ص)؛

مساجد مهاباد میزبان جشن‌های هفته وحدت شدند

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد از برگزاری ویزه‌برنامه‌های میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در هفته وحدت در مساجد این شهرستان خبر داد.


حجت‌الاسلام علی داداش‌زاده، رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت از 12 ربیع‌الاول ویژه‌برنامه‌های این هفته در قالب جشن‌های مولودی‌خوانی و همایش علمای اهل سنت و شیعه در مساجد این شهرستان در حال برگزاری است.



وی در همین رابطه به برگزاری همایش مشترک علمای اهل سنت و شیعه با مشارکت مرکز بزرگ اسلامی مهاباد اشاره کرد و افزود: این همایش سه‌شنبه، 24 دی مصادف با 12 ریبع‌الاول برگزار شد.



این مقام مسئول افزود: امروز شنبه، 28 دی در آستانه سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) ویژه‌برنامه‌ای با محوریت وحدت اسلامی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌صورت عمومی در مهاباد برگزار می‌شود.



رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد گردهمایی بانوان اهل سنت و شیعه در همایش وحدت در روز دوشنبه، 30 دی را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در راستای تبلیغ و تبیین هرچه بیشتر مؤلفه‌های وحدت میان اقشار مختلف مردم عنوان کرد.

captcha