سوگواره چند‌رسانه‌ای «هلال سرخ» برگزار می‌شود
کد خبر: 1345032
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

سوگواره چند‌رسانه‌ای «هلال سرخ» برگزار می‌شود

گروه خبرنگاران افتخاری / الهه دهقانی: نخستین سوگواره چند‌رسانه‌ای هلال سرخ با محوریت موضوع نهضت عاشورا در آران و بیدگل برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عباس عمویی، دبیر فراخوان سوگواره هلال سرخ صبح امروز شنبه، 30 آذرماه گفت: این سوگواره به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در چهار بخش عکس، کلیپ، نوا و وبلاگ با همکاری مشترک آستان مقدس حضرت محمد هلال بن‌علی‌(ع) و پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.



عمویی افزود: علاقه‌مندان در بخش عکس می‌توانند تصاویر خود را همراه با مشخصات کامل صاحب اثر به صورت حضوری به دفتر پایگاه اطلاع رسانی هلال تحویل کنند و یا به رایانامه آستان مقدس به نشانی info@helal.ir ارسال کنند.



وی استفاده از هر نوع تجهیزات عکاسی را آزاد دانست و خاطرنشان کرد: اندازه عکس‌های ارسالی در مرحله اول آزاد است و با صاحبان آثار منتخب جهت ارسال آثار در اندازه مورد نیاز تماس گرفته خواهد شد.



دبیر سوگواره چند‌رسانه‌ای هلال سرخ تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش کلیپ نیز می‌توانند تولیدات خود را با مدت زمان حداکثر۱۰۰ ثانیه و حجم کمتر از ۱۰ مگابایت و با فرمت mp4 به همراه مشخصات کامل از طریق رایانامه آستان به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.



وی افزود: علاقه‌مندان در بخش نوا نیز می‌توانند آثار صوتی خود را همراه با مشخصات کامل با مدت زمان کمتر از ۳۰۰ ثانیه  و با فرمت  mp3به صورت حضوری به دفتر پایگاه اطلاع رسانی هلال تحویل داده و یا به رایانامه آستان مقدس به نشانی info@helal.ir ارسال کنند.



وی در مورد قوانین بخش وبلاگ نویسی سوگواره اظهار کرد: نویسنده وبلاگی که حداقل دارای آرشیو دو هفته‌ای باشد و محیط وبلاگ مرتبط با مطالب آن باشد در بخش پایانی حضور خواهد داشت.



عمویی آخرین فرصت جهت ارسال آثار را سوم دی‌‌ماه سال جاری اعلام و خاطرنشان کرد: نتایج این فراخوان ادبی، 20 دی‌ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن‌علی‌(ع) به نشانی www.Helal.ir اعلام خواهد شد.



وی با بیان اینکه پس از بررسی کمیته داوران، به بهترین آثار هر بخش جوایزی از سوی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن‌علی‌(ع) اعطا می‌شود، افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن‌علی (ع) مراجعه کنند.

captcha