گلستان به عطر وجود 5 شهید معطر شد
کد خبر: 1314188
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰

گلستان به عطر وجود 5 شهید معطر شد

گروه جهاد و حماسه: حضور پنج شهید گمنام در استان گلستان، گلستان دیگری برپا کرد و مردم ولایتمدار این استان به پاس قدردانی از این لاله‌های جاودان امشب، 18 آبان‌ماه، این گل‌های پرپر را زیارت می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شنبه، 18 آبان‌ماه، پیکر مطهر پنج شهید گمنام به شهرستان گالیکش و گرگان منتقل خواهند شد.



ظهر جمعه، 17 آبان‌ماه نیز پیکر پنج شهید گمنام بعد از ادای فریضه نماز جمعه بر دستان پرمهر و ولایت‌مدار مردم  استان گلستان تشییع و به آموزشگاه جنگل انتقال داده شد.



پیکر سه شهید جان‌ برکف، طی امروز به شهرستان گالیکش انتقال داده می‌شود و پیکر سه شهید گمنام در مرکز گلستان تشییع خواهند شد. مراسم شب وداع با این شهدای گمنام در تپه نورالشهدا انجام خواهد گرفت.



پیکر دو شهید از پنج شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی گلستان واقع در جاده شصتکلاته شهرستان گرگان و نیز در روستای جعفرآباد تیپ 45 جوادالائمه(ع) تشییع می‌شود.



همچنین مراسم وداع و تشییع آلالههای حسینی طی یکشنبه، 19 آبان در گلستان و با حضور مردم متدین ولایتمدار استان و خانوادههای معظم شهدا انجام خواهد شد که این مراسم از مقابل بهداری سپاه تا چهارراه امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان صورت میگیرد.

captcha