سامانه جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط نیروهای حماس کشف شد
کد خبر: 1310419
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

سامانه جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط نیروهای حماس کشف شد

گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از کشف یک سامانه جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، «ابوعبیده»، سخنگوی این گردان‌ها، گفت: اخیرا موفق به کشف یک سامانه جاسوسی رژیم صهیونیستی شدیم که ˈتل‌آویوˈ از آن علیه ملت فلسطین؛ به ویژه در نزدیکی پایگاه نظامی کیزویم استفاده می‌کرد.

ابوعبیده افزود: کشف این سامانه یک ضربه بزرگ به دشمن صهیونیستی زد و آن را پریشان‌خاطر کرد؛ لذا ارتش رژیم اشغالگر قدس در جهت احیای بخشی از هیبت پوشالی خود دست به تجاوز اخیر زد.

وی تاکید کرد: کشف این سامانه، زمینه‌ساز پیدا کردن سرنخ‌های عملیات خان یونس خواهد شد.

این مقام فلسطینی همچنین اظهارداشت: نیروهای ارتش صهیونیستی اسرائیل پنجشنبه شب گذشته با 8 دستگاه بولدوزر و 3 دستگاه تانک و ماشین آلات حفاری بزرگ 250 متر در شرق غزه پیشروی کردند، اما مبارزان این گردان‌ها با انجام عملیات کمینی، همه این متجاوزان را به دام انداختند.

ابوعبیده تصریح کرد: مبارزان قسام به هرگونه تجاوز ارتش عبری پاسخی کوبنده خواهند داد.

وی اظهار داشت: یک نبرد پنهان میان مقاومت و رژیم اشغالگر قدس قرار دارد که بخش اعظم ملت فلسطین از آن آگاهی ندارند؛ این نبرد همچنان ادامه دارد و مقاومت نیز به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد تا طرح‌های توطئه‌آمیز و شوم این رژیم را به شکست بکشاند.

سخنگوی گردان‌های قسام یادآور شد: این گردان‌ها هرگز تداوم محاصره فلسطینیان ساکن نوار غزه و محرومیت آنان از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی را نخواهند پذیرفت.

وی بر ادامه مبارزه و مقاومت گردان‌های قسام تا آزادی کامل فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست تأکید کرد.

captcha