شماره جديد فصل‌نامه «پژوهش‌های اجتماعی اسلامی» منتشر شد
کد خبر: 1267520
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

شماره جديد فصل‌نامه «پژوهش‌های اجتماعی اسلامی» منتشر شد

نود و ششمين شماره فصل‌نامه علمی ـ ترويجی «پژوهش‌های اجتماعی اسلامی» با موضوع اخلاق اجتماعی، به صاحب امتيازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدير مسئولی سيدمصباح عاملی و سردبيری رضا حق‌پناه منتشر شد.


گروه انديشه: نود و ششمين شماره فصل‌نامه علمی ـ ترويجی «پژوهش‌های اجتماعی اسلامی» با موضوع اخلاق اجتماعی، به صاحب امتيازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدير مسئولی سيدمصباح عاملی و سردبيری رضا حق‌پناه منتشر شد.








به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، نود و ششمين شماره فصلنامه «پژوهش‌های اجتماعی اسلامی» كه دارای رتبه علمی ـ ترويجی است با موضوع اخلاق اجتماعی و با مقالاتی همچون مؤلفه‌های اخلاق اجتماعی از ديدگاه علامه طباطبايی(ره) و شهيد مطهری» از «سيدمهدی سلطانی رنانی» و «آسيب‌شناسی رفتار اخلاقی در آرمان‌شهر اسلامی» از محمدحسين پژوهنده منتشر شد.


بنا بر اين گزارش، «كاركردهای تربيتی و اجتماعی دين اسلام» از علی پژوهنده و خديجه درودگر، «نقش اخلاق حرفه‌ای كارگزاران در بهبود روابط اجتماعی» از رضا وطن‌دوست، «اصول و مبانی محاسن و مكارم اخلاق در زندگی اجتماعی» از محمود اصغری، «اخلاق سياسی و تعادل اجتماعی» از سيدمجيد ظهيری و «علل گرايش به نحله‌های انحرافی» از علی‌اكبر نوايی ديگر مقالات شماره تازه‌منتشر شده «پژوهش‌های اجتماعی اسلامی» است.


يادآور می‌شود فصلنامه «پژوهش‌های اجتماعی اسلامی» نشريه‌ای حوزوی و دارای رتبه علمی ـ ترويجی است كه به صاحب امتيازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدير مسئولی حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمصباح عاملی و سردبيری حجت‌الاسلام و المسلمين رضا حق‌پناه منتشر می‌شود.

captcha