سیاست‌های جمعیت قرآنیان گیلان تعیین شد
کد خبر: 4212696
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
در سال‌ جاری

سیاست‌های جمعیت قرآنیان گیلان تعیین شد

دبیرکل جمعیت قرآنیان گیلان گفت: در نخستین جلسه هیئت مؤسس جمعیت قرآنیان گیلان که روز گذشته، هشتم اردیبهشت‌ماه در لاهیجان برگزار شد سیاست‌های سال‌جاری جمعیت به تصویب رسید.

جلسه هیئت موسس جمعیت قرآنیان استان گیلان

امیرحجت مرادی، دبیرکل جمعیت قرآنیان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری نخستین جلسه هیئت مؤسس این جمعیت برای تعیین سیاست‌های سالجاری خبر داد و اظهار کرد: در نخستین جلسه هیئت مؤسس جمعیت قرآنیان گیلان که روز گذشته، هشتم اردیبهشت‌ماه در لاهیجان برگزار شد سیاست‌های سال ۱۴۰۳ جمعیت به تصویب رسید.

وی افزود: ایفای نقش به جوانان در مجامع و ایجاد شعب شهرستانی و هماهنگی و انسجام فعالیت‌های مجامع در شهرستان‌ها، تلاش برای ایجاد حرکت عمومی در جهت ترویج و انس با قرآن کریم در بین آحاد جامعه براساس سیاست‌های جامعه قرآنی عصر در استان به عنوان سیاست‌های محوری سال‌جاری تصویب و جهت اجرا به شورای مرکزی و دبیر جمعیت ابلاغ شد.

مرادی گفت: در این جلسه در خصوص مجمع خیرین و صندوق حمایت از قرآنیان، چالش‌های جلسات و توجه به مسائل تربیتی، شیوه‌های آموزشی بحث شد و مقرر شد تعیین سیاست‌ها در این موضوعات در اولویت جلسات هیئت مؤسس و امنا جمعیت قرآنیان قرار گیرد.

عضو هیئت مؤسس جمعیت قرآنیان گیلان با اشاره به اینکه مجمع خیرین قرآنی یکی از مجامع ۱۲گانه جمعیت قرآنیان محسوب می‌شود از انتخاب استاد محمد بلادی چولابی به عنوان دبیر مجمع خبر داد و تصریح کرد: در جلسه آینده هیئت مؤسس جمعیت سیاست‌های این مجمع بررسی و تصویب خواهد شد.

وی بیان کرد: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت سند راهبردی قرآنی، فعالیت‌های دستگاه‌ها و بخش مردمی، جلسه اخیر مدیران استانی جامعه قرآنی عصر در تهران و قم توسط دبیرکل جمعیت ارائه و بحث و بررسی پیرامون آن صورت گرفت.

مرادی با اشاره به اینکه هیئت امنای جمعیت قرآنیان گیلان متشکل از اعضای مؤسس و پنج عضو حقوقی از دستگاه‌های ذیربط است، اظهار کرد: این جلسه به‌زودی با حضور اعضای حقوقی و مدیران کل دستگاه‌های ذیربط قرآنی برگزار می‌شود.

دبیرکل جمعیت قرآنیان گفت: جلسه شورای مرکزی جمعیت قرآنیان طی روزهای آینده با دستور نحوه اجرای سیاست‌های سال تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha