آزمون نهایی «زندگی با آیه‌ها» در کرمانشاه تمدید شد
کد خبر: 4211608
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

آزمون نهایی «زندگی با آیه‌ها» در کرمانشاه تمدید شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از تمدید فرصت حضور در آزمون نهایی «زندگی با آیه‌ها» تا هفتم اردیبهشت‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از تمدید زمان شرکت در آزمون نهایی پویش ملی «زندگی با آیه‌ ها» خبر داد و اظهار کرد: تا پیش از این پایان فروردین آخرین مهلت شرکت در آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها بود که این زمان تا هفتم اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان ۵ بار فرصت حضور در این آزمون را دارند و در صورت پاسخ به نیمی از سؤالات ارائه شده که ۳۰ سؤال از حفظ و ترجمه آیاتی است که در طرح ویژه ماه مبارک رمضان بدان پرداخته شده، موفق به کسب گواهی حضور در دوره از سوی سازمان دارالقرآن الکریم خواهند شد.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به حضور در این آزمون برای مشاهده منبع آزمون به آدرس https://zendegibaayeha.ir/ayeha و برای شرکت در آزمون به آدرس https://s۱۰۰.۳۰ayeh.com/profile.php مراجعه کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان به آماری از حضور مردم کرمانشاه در طول ماه مبارک رمضان در آزمون‌های طرح «زندگی با آیه‌ها» اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۵ هزار کرمانشاهی در مسابقه طرح زندگی با آیه‌ها شرکت کردند که نشان از استقبال خوب مردم استان از این طرح قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha