عملیات «وعده صادق» ماموریت تاریخی و به یادماندنی بود
کد خبر: 4210875
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

عملیات «وعده صادق» ماموریت تاریخی و به یادماندنی بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» ماموریت تاریخی و به یادماندنی بود، گفت: این عملیات راهبردی ابعاد مختلف یک عملیات ترکیبی را داشت.

امیر شفیعی، فرمانده قرارگاه لشکر 21 حمزه آذربایجان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرتیپ امیرحسین شفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان، روز گذشته، 28 فروردین‌ماه، در مراسم بزرگداشت روز ارتش با حضور فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» ماموریت تاریخی و به یادماندنی بود، گفت: این عملیات راهبردی ابعاد مختلف یک عملیات ترکیبی را داشت.

وی گفت: با اجرای عملیات «وعده صادق» دشمن فهمید که اراده و خواست نیروهای مسلح عملی و کاملاً قابل اجراست و به اعتراف خودشان همه معادلات نظامی به هم خورد.

شفیعی، با بیان اینکه ما امروز در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب می‌توانیم اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم، گفت: همه موفقیت‌هایمان در سایه روحیه بسیجی به‌دست آمده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، با اعلام اینکه تا آخرین قطره خون‌مان پای این ملت و مملکت ایستاده‌ایم، تصریح کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند بین نیروهای مسلح اختلاف بیندازد اما کاملاً شکست خوردند، دلیل شکست‌شان نیز این بود که همه ما یک فرمانده داریم.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا هم با بیان اینکه نقش نیروهای مسلح ما در تاریخ ارتش‌های دنیا بی‌بدیل و بی‌نظیر است، گفت: از دل ارتش قهرمان مردان بزرگی همچون شهید صیاد، شهید فکوری، شهید ستاری و شهید بابایی وارد میدان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر اقتدار نیروهای مسلح بود، افزود: ما دفاع مقدس را با دست خالی و در اوج مظلومیت پیروز شدیم.

سرایی، با بیان اینکه با عملیات اخیر نیروهای مسلح، همه محاسبات دشمن به هم ریخت، اظهار کرد: جبهه مقاومت در جنگ سی و سه روزه شاخ رژیم صیهونیستی را شکسته بود و در عملیات وعده صادق کمر رژیم غاصب اسرائیل شکست.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشور نیز با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی به فرماندهان و کارکنان ارتش در استان، گفت: ارتش با حمایت‌های پیامبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب مسیر خودکفایی و اقتدار را طی کرد.

وی با بیان این جمله حضرت امام خمینی(ره) که فرمود: «ارتش، ارتش اسلام است و احترام دارد»، گفت: خداوند را شاکریم که اتحاد و اتفاق بی سابقه ای بین نیروهای مسلح حاکم است.

انتهای پیام
captcha