تمسک به آیات الهی قدم گذاشتن در صراط مستقیم است
کد خبر: 4210769
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
نمانیده ولی فقیه در گلستان:

تمسک به آیات الهی قدم گذاشتن در صراط مستقیم است

آیت‌الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه جزا و پاداش افراد با اعمالشان رابطه تنگاتنگی دارد، گفت: تنها مسیر رسیدن به صراط مستقیم، تمسک و توسل به آیات الهی است.

آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز، 28 فروردین‌ماه در جلسه تفسیر قرآن کریم که در مسجد گلشن گرگان برگزار شد، گفت: همه عالم نشانه‌ای از آیات الهی است و با بودن این همه نشانه، عدم برقراری ارتباط با خدای متعال جای بهت و تعجب دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه خدا با هیچ یک از بندگان دشمنی ندارد، اظهار کرد: رفتار و اعمال نادرست آدمی بستر تضاد و دشمنی با خدای متعال را فراهم می‌کند، بنابراین خانه‌ای که در آن خدا و یاد او نباشد، لاجرم شیطان در آن سکنا می‌گزیند.

نورمفیدی با تأکید بر اینکه جزا و پاداش افراد با اعمالشان رابطه تنگاتنگی دارد، به آیه 41 سوره زخرف اشاره و تصریح کرد: بعضی افراد که در دل و باطن نابینا و ناشنوا هستند و یا تظاهر به این کار می‌کنند با وجود پیامبران و نشانه‌های خدای متعال نیز هدایت نمی‌شوند و در گمراهی آشکار قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سنت خدا بر این است تا به افراد فرصت دهد که مسیر درست را انتخاب کرده و از خواب غفلت بیدار شوند، گفت: در آیه 43 سوره زخرف خدای متعال به پیامبر(ص) متذکر شده تا تنها به دستورات الهی متوسل شود، بنابراین همه افراد باید بدانند تنها مسیر رسیدن به صراط مستقیم، تمسک و توسل به آیات الهی است.

انتهای پیام
captcha