علی فتح‌الهی پیشکسوت قرآنی لرستان تجلیل شد
کد خبر: 4209749
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

علی فتح‌الهی پیشکسوت قرآنی لرستان تجلیل شد

آیین تجلیل از علی فتح‌الهی، پیشکسوت و چهره‌ قرآنی لرستان با مشارکت جهاددانشگاهی واحد لرستان، خبرگزاری ایکنا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

تجلیل از پیشکسوت قرآنی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، با مشارکت جهاددانشگاهی لرستان، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آیین تجلیل از علی فتح‌الهی، از اساتید و چهره‌های قرآنی لرستان برگزار شد.

در این برنامه که عصر سه‌‎شنبه، ۲۱ فروردین‌ماه با حضور فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان، محمد لروند، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارساد اسلامی لرستان، مسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان، حجت‌الاسلام مرادی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی لرستان، حجت‌الاسلام بیرانوند، نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام هادی گراوند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان، مسئولان، اساتید و پیشکسوتان حوزه قرآن و عترت برگزار شد، از علی فتح‌الهی، پیشکسوت قرآنی استان لرستان تجلیل شد.

در بخشی از این برنامه که در منزل استاد علی فتح‌الهی برگزار شد و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد لرستان از جمله قاسم صحرایی و مسعود سپهوند و چند تن از پیرغلامان و مداحان لرستانی از جمله محمدحسین میرزایی و حجت‌اله یوسفی نیز حضور داشتند، قاریان ممتاز لرستان از جمله صادقی و وحید کرمی، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.

در ادامه این مراسم مسلم رضایی‌پور، نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان لرستان و از مداحان لرستانی به مداحی پرداخت و در ادامه هدایایی معنوی از سوی بنیاد دعبل خزاعی استان لرستان به استاد علی فتح‌الهی اعطا شد.

انتهای پیام
captcha