برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 4209583
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در جهاددانشگاهی کردستان

مدرس دوره‌های آموزشی قرآن در جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن به صورت تخصصی در جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و گفت: دوره تربیت معلم قرآن کودکان شامل آموزش سمبلیک قرآن به کودکان مورد استقبال قرار گرفته است.

قرآن کریم

فرانک تحسری، مدرس دوره‌های آموزشی قرآن در جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دوره‌های آموزشی قرآن جهاددانشگاهی را بنده خود طراحی و تدوین کرده‌ام و به صورت تخصصی این دوره‌ها را برگزار می‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تجوید سطح یک و دو قرآن به صورت تخصصی در جهاددانشگاهی افزود: آموزش مصور تجوید سطح یک و دو از اقدامات ویژه در برگزاری این دوره‌ها بوده است.

مدرس دوره‌های آموزشی قرآن در جهاددانشگاهی کردستان با اعلام اینکه  در راستای بهره‌مند هرچه بیشتر علاقمندان، دوره‌های آموزشی قرآن به صورت آنلاین برگزار می‌شود، بیان کرد: این امر موجب شده که از استان‌های مختلف کشور شرکت‌کننده در این دوره‌ها داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه کلاس‌های صرف و نحو عربی را به صورت تخصصی در جهاددانشگاهی برگزار می‌کنیم،  ادامه داد: دوره‌های آموزشی صرف و نحو مکمل دوره‌های آموزشی قرآن بوده است و به صورت ویژه در جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

تحسری به برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت معلم قرآن ویژه مربیان کودکان سه تا پنج سال اشاره کرد و گفت: این دوره‌های آموزشی شامل آموزش سمبلیک قرآن به کودکان بوده که در حال حاضر در 70 کشور جهان آموزش داده می‌شود،  و در استان نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: در کنار دوره‌های  آموزشی قرآن کلاس‌های سبک زندگی قرآنی، ختم‌های قرآنی، جزء‌خوانی قرآنی و برنامه‌های جنبی مختلفی برگزار می‌شود که استقبال خوبی از این برنامه‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha