برپایی کرسی‌های تلاوت در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4209014
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

برپایی کرسی‌های تلاوت در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

هم‌زمان با برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان نوجوان و اساتید ممتاز تلاوت همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در محل نمایشگاه واقع در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، هم‌زمان با برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان نوجوان و اساتید ممتاز تلاوت همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در محل نمایشگاه قرآن استان واقع در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته برنامه‌ریزی نمایشگاه قرآن استان، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از امروز ۱۸ فروردین با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در رواق «قرآن و رسانه» آغاز می‌شود و تا ۲۱ فروردین ادامه دارد.

بر این اساس، کرسی تلاوت روز اول نمایشگاه قرآن در برنامه افتتاحیه با تلاوت «محسن مولوی»، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همراه است. همچنین قاری نوجوان «محمد اسماعیلی»، رتبه اول مسابقات قرآنی مدهامتان و نیز نوجوان برگزیده جشنواره ملی تلاوت‌های تقلیدی به تلاوت آیاتی از کلام وحی خواهد پرداخت.

«محمدتقی اسماعیلی»، قاری پیشکسوت و «محمدامین مطلبی»، قاری جوان چهارمحال و بختیاری در روز ۱۹ فروردین از ساعت ۱۶ به تلاوت قرآن کریم برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن می‌پردازند.

علاقه‌مندان کلام وحی در روز سوم نیز شاهد تلاوت «سیدعبدالله میراحمدی»، قاری باسابقه و دبیر جامعه قرآنی عصر و «محمدصادق حیدری»، قاری ممتاز و رئیس دارالقرآن شرکت گاز استان خواهند بود.

در روز پایانی نمایشگاه قرآن استان، کرسی تلاوت با حضور «علی اسماعیلی»، قاری و مبتهل تکریم شده ملی از چهارمحال و بختیاری و «احسان منصوری»، قاری نوجوان استان برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha