طرح قرآنی «بهار در بهار» در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4206070
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
به مناسبت ماه رمضان؛

طرح قرآنی «بهار در بهار» در گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بستر مناسبی برای مسیر شناخت آیات قرآن و بهره‌گیری از آموزه‌های ناب قرآنی در زندگی است، گفت: طرح کاروان قرآنی با عنوان «بهار در بهار» در گلستان اجرا می‌شود.

الهام متین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، الهام متین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان امروز، 27 اسفندماه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، در جمع خبرنگاران گفت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و به تعبیر روایات، ماه بهار قرآن است، لذا بهترین فرصت برای انس با قرآن و تدبر در آیات کلام وحی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بستر مناسبی برای مسیر شناخت آیات قرآن و بهره‌گیری از آموزه‌های ناب قرآنی در زندگی است، از طرح کاروان قرآنی با عنوان «بهار در بهار» خبر داد و افزود: از ششم ماه مبارک رمضان در 16 روستای استان گلستان این طرح قرآنی اجرا می‌شود.

متین با اشاره به اینکه اولین برنامه این کاروان قرآنی ساعت ۱۹ امروز، ۲۷ اسفند در مسجد جامع روستای نامن توابع شهرستان کردکوی آغاز می‌شود، اظهار کرد: این کاروان قرآنی با حضور قاریان و حافظان ممتاز، تفسیر و سبک زندگی قرآنی و اجرای تواشیح و مدیحه‌سرایی همراه است.

وی با بیان اینکه این طرح قرآنی تا 29 ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: کاروان قرآنی با عنوان «بهار در بهار» به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره کل امور روستایی و شوراهای اسلامی استان گلستان، مرکز اسلامی گلستان، سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و پست بانک ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha