تشریح ویژه‌برنامه‌های رمضان در دانشگاه‌های گلستان
کد خبر: 4204966
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

تشریح ویژه‌برنامه‌های رمضان در دانشگاه‌های گلستان

دبیر قرآن و عترت دانشگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه ماه رمضان همچون دانشگاه، محیطی برای انسان‌سازی و جلای روح است به تشریح برنامه‌های دانشگاه‌های استان گلستان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

پوستر ماه مبارک رمضانحجت‌الاسلام موسی آیتی‌فر، دبیر قرآن و عترت دانشگاه‌های استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن تبریک حلول ماه رمضان، گفت: ماه رمضان همچون دانشگاه، محیطی برای انسان‌سازی و جلای روح است.

دبیر قرآن و عترت دانشگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه دانشجو به‌عنوان موتور پیشران جامعه باید در راه رسیدن به اهدافش پشتکار و تلاش را در خود نهادینه‌سازی کند، اظهار کرد: هر چیزی در عالم بخواهد رشد کند باید به‌تدریج و آرام آرام باشد، لذا ماه مبارک رمضان بهترین دانشگاه برای تقویت اراده است.

حجت‌الاسلام آیتی‌فر با اشاره به برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ماه مبارک رمضان گفت: قرائت و ختم قرآن، مسابقات قرآنی به‌صورت مجازی، محفل انس با قرآن، هیئات قرآنی اساتید و کارکنان و هیئات علمی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ماه مبارک رمضان است.

وی از ختم و تفسیر قرآن در دو بخش حضوری و مجازی در دانشگاه گلستان خبر داد و افزود: در دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان تفسیر شبانه قرآن و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان علاوه بر برگزاری محفل انس با قرآن، ختم روزانه قرآن به همراه تفسیر نیز دائر است.

دبیر قرآن و عترت دانشگاه‌های استان گلستان با تأکید بر طرح«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر دعوت از حافظان و قاریان استانی در کنار ختم روزانه قرآن از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این مرکز است.

حجت‌الاسلام آیتی‌فر به دیگر طرح‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام از سحر اولی‌های فرزندان اساتید و کارکنان، برگزاری کارگاه بهار قرآن، بارگذاری احکام و احادیث با موضوع روزه و ماه مبارک رمضان در فضای مجازی، ختم قرآن به‌صورت مجازی و برگزاری مسابقات از دیگر برنامه‌های دانشگاه‌ در این ماه مبارک است.

انتهای پیام
captcha