برپایی پایگاه‌های «جشن نیکوکاری» در کردستان
کد خبر: 4204045
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

برپایی پایگاه‌های «جشن نیکوکاری» در کردستان

جشن نیکوکاری با برپایی پایگاه های جمع آوری کمک برای نیازمندان در سراسر استان آغاز شد.

رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، 17 اسفند در محل پایگاه جشن نیکوکاری در میدان آزادی سنندج  گفت: جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو کمیته امداد با همکاری استانداری، صدا‌و‌سیما، آموزش‌و‌پرورش، بسیج و سپاه با هدف ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت عظیم نیکوکاران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز  جشن نیکوکاری در سه مرحله برگزار خواهد شد، افزود: مرحله نخست این جشن با برپایی پایگاه در کلیه میادین اصلی شهرها، فردا در کلیه مصلی های نمازجمعه سراسر استان و 20 اسفند در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ضمن تقدیر از همراهی و همکاری و اعتماد مردم نوع دوست استان کردستان بیان کرد: سال گذشته در جشن نیکوکاری حدود 11 میلیارد تومان از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: همچنین خیرین می‌توانند از طریق واریز به شماره کارت 6037991899967743  و یا شماره گیری کد #087*8877* کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

طوسی با اشاره به چگونگی توزیع کمک‌های مردمی بین مددجویان امداد گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده قبل از سال جدید بین نیازمندان و مددجویان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha